Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har ingen uppfattning om det nu. Mer ett antagande om att det inte är bra. Kan inte ha en riktig uppfattning förens jag sett det, vilket jag inte kommer göra. Nej, det är inte bra nuförtiden (Jämför med förr) vilket alla håller med om. PM: a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Nutidens Fortet suger.. ja.. Gamla var bättre, komihåg när man satt och glodde på det. Idag, 2 lag.. Massa reklam.. och så har dom ju fan dueller hela jävla tiden och dendär dan bäckman är ju fan störd.. sasha sitter där och ser konstig ut.. och det är ju för enkla saker.. både dans frågor och leftrådsgrejerna.. kommer på dom på 2 sekunder... Fadde fara hade ju iaf normala frågor.. Bäckman sa nångång en "gåta" att "'Du är min far, men jag är inte din son' vad är jag då?" Deltagarna kom inte på den medan jag lyckades på någon hundradel... Sen när dom fått en ledtråd lyckades dom.. Antagligen uppgjort innan eller nåt? In me Gunde, bort med dueller, bort med ett lag, in me gong-gongen, in me tafsande dvärgar, bort med kasta-en-från-laget-i-fängelehålan.. etc SKIT! EDIT: Jag har ett "Fångarna på Fortet" spel, ett gammalt! det är kul att spela.. Bungyjump, bågskytte, klättra på väggar, krypa i labyrinter Redigerad 4 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Bäckman sa nångång en "gåta" att "'Du är min far, men jag är inte din son' vad är jag då?" Deltagarna kom inte på den medan jag lyckades på någon hundradel... Sen när dom fått en ledtråd lyckades dom.. Antagligen uppgjort innan eller nåt? Jag är antagligen lite trög just nu me tane på tiden och lite allmät sånt, men jag kommer inte på svaret, va e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jag är antagligen lite trög just nu me tane på tiden och lite allmät sånt, men jag kommer inte på svaret, va e det Prälle? Edit: läste fel. Han undrar vem personen som kallar den andra personen för far är? En psykotisk galning? Redigerad 4 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag är antagligen lite trög just nu me tane på tiden och lite allmät sånt, men jag kommer inte på svaret, va e det Dotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Dotter. Daha... Den har jag gått på flera gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Dotter. HAHA, de visar bara hur mansdominerat vårt sammhälle är, nu glömmer man till och med bort dt kvinnliga könet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) SCHYNDA SCHYNDA! Ni har shuttio minuter på er att fixa shu nycklar! Du får väl offra dig lite för laget!? var mycket bättre för Redigerad 5 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Oh fy fan vad jag hatar den där j*vla techno-trance låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Den gamla låten ägde.. Undrar om man kan ta den från spelet jag har.. ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Förr var det kul att titta på.. Men jag har aldrig kollat på det nya, som förmodligen suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Förr ägde fortet men nu är det mycket sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag tycker det nya fortet är lika bra som fotsvamp. Det gamla fortet satt man ochb kollade på varenda dag, det var så jävla bra! Jag kommer ihåg när jag hörde att fångarna på fortet skulle börja igen, så man bänkade sig i vardagsrummet med popcorn och grejs och väntar spänt på att det ska börja... Vad man såg var en ren jävla besvikelse! har till och med för mig att jag grinade litegrann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Gundes replik från förr: SKYNDA SKYNDA, Gott om tid.. ahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tittar på det när det inte finns nåt annat att göra... vet inte vilket program men Bäckman frågade ut Sasha med korkade frågor (Kan du flyga, gillar du Jazz) och sista frågan, "Äter du ost?", Sasha svarar direkt "JA!, och drick vin." fan vad jag garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Haha i något nytt avsnitt så såg jag sasha när Bäckman hade gäster så sa sasha : Kan jag få en glas vin ? hahaha! ölskar Sasha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sasha är så påsig! Så vackert! Fortet i övrigt är som en säck full med havre, dvs ser ut som en gös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sasha är rolig ,men det gammla fortet var ballare.På den tiden så längtade man till fortet nu så bryr man sig inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Gamla var bättre! Fast varför man tycker det kan bero på att man var mindre då och tyckte att mycket skit var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag kollar inte på fortet. tycker de är segt å löjligt. det enda som är bra är DAN BÄCKMAN!! han äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts