saint Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Ahhh hur ska jag klara detta uppdrag??? Försökt minst 20 gånger men endå så blir 8-ball "iced". Står och Sniprar alla jag ser men endå dör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Spring upp på taket och står där och snajpa, då ser du alla, annars gör du det inte. Du kommer upp genom att springa mot båten och sedan till höger, sen kommer du att se en trappa upp till taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 1 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2002 NU har jag problem med detta uppdrag, spelar ingen roll om jag står på taket. 8Ball dör iaf 8Ball är en vek kille med andra ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 Börja med ditt dödande nerifån och upp och sedan åt höger, det funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2002 Det här uppdraget tycker jag var bland de lättare uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 är ni dåliga?? jag klara det när det var dimma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NonajmE Skrivet 3 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2002 är ni dåliga?? jag klara det när det var dimma! det gjorde jag oxå...hur lätt som hellst när man stod på taket ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 4 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2002 Ja men det blir lite svårt när det börjar regna och man får 2 fps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Du ska ta en av bilarna och rama up den och sedan köra på alla på skeppet det är nog den enklaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Du ska ta en av bilarna och rama up den och sedan köra på alla på skeppet det är nog den enklaste Ta ett slowmotion piller!!!! det hjälper!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 jag sprang upp på båten å sköt ihjäl dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 jag sprang upp på båten å sköt ihjäl dom jävlarna Inte svära för helvete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Inte svära för helvete!!! Ehum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Du måste snajpra de 2 vakterna vid landgången först, det är dom som skjuter 8 ball i ballarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Ehum? VA??? vadå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 VA??? vadå... Det fattar du väl för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Det fattar du väl för fan! Ja det är la klart!!! tror du jag e dum eller??? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Ja det är la klart!!! tror du jag e dum eller??? <_< Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Dett lättaste sättet att klara uppdraget är ju helt klart att ställa sig på taket och använda bazookan och spränga alla i småbitar........ man behöver ju nog fuska då men men...... varför finns annars fuskkoderna....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Nå? jag skrev "inte svära för helvete" det var det som va poängen!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts