Jump to content

Eminem drops 50cent?

Shady_4_life
 Share

Rykten säger att Eminem Sparkade 50 igår, vad tror du?  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

50 Cent är för värdefull för eminem,

50 cent säljer många album så det blir det lite ka-ching i kassan för eminem+ eminem har skrivit kontrakt med 50 cent.

River han kontraktet så blir det dyrt för eminem. >_<

Jag tror då att eminem klarar sig bra när det gäller den ekonomiska situationen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det säkert att han är sparkad ur G-unit? Skumt...

Vill ha riktiga bevis innan jag kan tro på det.

För övrigt tycker jag att detta var en larvig disskusion då det bara är lösa rykten. Men "G-Gang" verkar vara en omogen 13-åring som tycker 50 är tuff, så det förklarar väl allt. Inget ont om 50, men det finns bättre hiphop som många småungar förbiser.

Och snälla, sluta posta svar i formen av "jag skiter i det, jag hatar 50 Cent, hoppas han dör"!. Det ger inte så mycket. Låt bli att läsa tråden isåfall, och låt de som är intresserade disskutera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det säkert att han är sparkad ur G-unit? Skumt...

Vill ha riktiga bevis innan jag kan tro på det.

För övrigt tycker jag att detta var en larvig disskusion då det bara är lösa rykten. Men "G-Gang" verkar vara en omogen 13-åring som tycker 50 är tuff, så det förklarar väl allt. Inget ont om 50, men det finns bättre hiphop som många småungar förbiser.

Och snälla, sluta posta svar i formen av "jag skiter i det, jag hatar 50 Cent, hoppas han dör"!. Det ger inte så mycket. Låt bli att läsa tråden isåfall, och låt de som är intresserade disskutera!

Nej, han är inte kickad ur G-unit eftersom 50cent är ledaren där... :P

Om han nu är kickad, så är han kickad från Shady Records. Där ett par kända namn har signat.

@Kung_food: För han hade bestämt att göra en låt med Nas eller vem det var, vilken 50cent har beef med, blabla. Nåt sånt. Dont remember.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor