dibel Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nej jag tror inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vote: like a give a fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Eftersom han är en stor tönt så är det nog bara bra. Slipper man honom för ett tag framöver. Eminem får gärna sparka alla andra, och stänga igen företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 50 Cent är för värdefull för eminem, 50 cent säljer många album så det blir det lite ka-ching i kassan för eminem+ eminem har skrivit kontrakt med 50 cent. River han kontraktet så blir det dyrt för eminem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 50 Cent är för värdefull för eminem, 50 cent säljer många album så det blir det lite ka-ching i kassan för eminem+ eminem har skrivit kontrakt med 50 cent. River han kontraktet så blir det dyrt för eminem. Jag tror då att eminem klarar sig bra när det gäller den ekonomiska situationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Det är inte det jag menar han kan bli stämd av 50 cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men snälla, han är inte sparkad, nästan helt säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är det säkert att han är sparkad ur G-unit? Skumt... Vill ha riktiga bevis innan jag kan tro på det. För övrigt tycker jag att detta var en larvig disskusion då det bara är lösa rykten. Men "G-Gang" verkar vara en omogen 13-åring som tycker 50 är tuff, så det förklarar väl allt. Inget ont om 50, men det finns bättre hiphop som många småungar förbiser. Och snälla, sluta posta svar i formen av "jag skiter i det, jag hatar 50 Cent, hoppas han dör"!. Det ger inte så mycket. Låt bli att läsa tråden isåfall, och låt de som är intresserade disskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vad gjorde egentligen The game för att bli sparkad? om han nu blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Lol båda suger, det heter RUN DMC! och BEASTIE BOYS! hiphop när den är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Är det säkert att han är sparkad ur G-unit? Skumt... Vill ha riktiga bevis innan jag kan tro på det. För övrigt tycker jag att detta var en larvig disskusion då det bara är lösa rykten. Men "G-Gang" verkar vara en omogen 13-åring som tycker 50 är tuff, så det förklarar väl allt. Inget ont om 50, men det finns bättre hiphop som många småungar förbiser. Och snälla, sluta posta svar i formen av "jag skiter i det, jag hatar 50 Cent, hoppas han dör"!. Det ger inte så mycket. Låt bli att läsa tråden isåfall, och låt de som är intresserade disskutera! Nej, han är inte kickad ur G-unit eftersom 50cent är ledaren där... Om han nu är kickad, så är han kickad från Shady Records. Där ett par kända namn har signat. @Kung_food: För han hade bestämt att göra en låt med Nas eller vem det var, vilken 50cent har beef med, blabla. Nåt sånt. Dont remember. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Men lol han har ju en "beef" med alla.. han ber ju om att folk ska börja beefa med honom i nån låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Jag såg nyss att The game fick komma tillbaka till g-unit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Snälla ni som ska göra spydiga kommentarer på engelska, försök stava rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts