_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Finns det nått fusk där man byter gubbe? För att jag såg på en flygplans film då hade killen en annan gubbe än CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Finns det nått fusk där man byter gubbe? För att jag såg på en flygplans film då hade killen en annan gubbe än CJ. Finns det säkert för det fanns det i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jojomensan.... change to other people" koden finns på den här sidan: http://www.psx2codes.com/grandtheftandreas.shtml där finns den koden " men på den här sidan finns just den koden inte med, men andra coola koder finns istället... http://www.gamewinners.com/playstation2/Gr...oSanAndreas.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Koden funkar inte. Är ju bara fejk. Redigerad 4 mars, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 ....Jo det gör den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nehe du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Eeeh, JO! Jag har använt den ett antal ggr! Men jag pallar inte sitta här o tjaffsa med dig.... Du frågade efter koden och du fick den. Klarar du inte av att trycka in den rätt är det ditt problem... Varså god för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nämen seriöst den funkar ju inte..kanske det är nåt fel med mitt SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Alla har samma GTA SA! Det kan inte vara fel på din skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Så här går koden: höger,höger,vänster,upp,L1,L2,vänster,upp,ner,höger,höger?? Säg om jag har fel? Aja..tack för hjälpen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hmm, ja ska kolla för säkerhets skull när jag kommer hem! Kan ha fel men tror inte det! Ha det gutt! Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 AA gör det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 På VC är det bara en högerr i slutet av koden. pröva dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 På VC är det bara en högerr i slutet av koden. pröva dt Spelar ingen roll vad man trycker innan eller efter så även om man trycker 2 höger på slutet skulle fusket funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Om man skriver in fusket flera gånger, kommer man till slut tillbaka till orginalskinnet då? För jag undrar om man ska spara med detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Väntar på att Vice ska ge den riktiga koden som han säger funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Komigen, kan nån bekräfta att det funkar???????????????????+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Spelar ingen roll vad man trycker innan eller efter så även om man trycker 2 höger på slutet skulle fusket funka Beror på, det kan ta tid att spawna fram gubben, och då kan koden uppfattas som om det ska vara 2 högerpilar i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Beror på, det kan ta tid att spawna fram gubben, och då kan koden uppfattas som om det ska vara 2 högerpilar i slutet Haha nej, om en kod fungerar och tar tid så hakar sej spelet innan den sista högertryckningen hinner uppfattas och om den uppfattas så finns de gamla knapptryckningarna och dess intervaller kvar i buffertminnet och kommer inom en halv sekund registreras och aktvieras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men snälla nån kan Vice ge koden nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts