limen Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det är nåt konstigt med mitt GTA vice city, precis när spelet startats och man ska till och börja spela, då så hänger sig spelet och datorn efter ca 30 sek så man måste starta om datorn. Har bytt spelet från butiken jag köpte det 3 gånger men utan att lyckas. Någon som vet vad som kan vara fel, ruskigt irriterande. /Limen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Klarar din dator minimum kraven för VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
limen Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Klarar din dator minimum kraven för VC? Ja det tror jag ,, har en Dell Dimension med en Pentium 4 2.5GHz 512MB Ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja det tror jag ,, har en Dell Dimension med en Pentium 4 2.5GHz 512MB Ram Haha, den där datorn är långt över minimumkraven. Men men... vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
limen Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Haha, den där datorn är långt över minimumkraven. Men men... vad har du för grafikkort? Radeon 9700 Pro w/TV Out Vet inte riktigt vad som kan vara fel,, kan dock tilläggas att jag på samma burk har GTA3 installerad om det gör någon skillnad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Radeon 9700 Pro w/TV Out Vet inte riktigt vad som kan vara fel,, kan dock tilläggas att jag på samma burk har GTA3 installerad om det gör någon skillnad..... Happ, den borde ju palla VC utan problem i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Får du inte upp några warningar? tryck på Alt+tab och kolla ifall det inte funkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
limen Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Får du inte upp några warningar? tryck på Alt+tab och kolla ifall det inte funkar.... Nä inga varningar kommer upp om man gör på det sättet, datorn låser sig som sagt så det är bara att dra ur sladden till datan och starta om. Förstår inte varför den hänger sig efter typ 30 sek. Oerhört irriterande Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kolla så du har tillräckligt med minne å sånt.... annars så hoppas jag du inte har installerat nåt dumt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Skaffa bättre drivrutin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts