grrrvinne Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har letet överallt efter den men hittar den aldrig!!! Vet nån vart den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har letet överallt efter den men hittar den aldrig!!! Vet nån vart den är??? Jag har sett den åka runt flygplatsen i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vilket fordon är det? Bussen heter ju coach.Och den andra Camper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vilket fordon är det? Bussen heter ju coach.Och den andra Camper. Det är precis som en Coach fast lite äldre och risigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Mm,såg det nu. Gul och röd typ? Tack förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Den ser ut såhär (finns nog i 2-3 färgvariationer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Har aldrig sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Supergamer Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har sett den i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FlashFox Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vad lustigt har aldrig sett den heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Busen finns i Dillimore (stavning`?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts