Shady_4_life Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Vad tror du??? om du inte sett eller höt talats om det, så gå in på denna länk: http://www.easportsbig.com/games/fifastreet/home.jsp vet du inte vad det e? gå in på länken innan du röstar!! skriv vad ni tycker om filmen!! EDIT: ryckten säger att det släpps 10/3 Redigerad 3 mars, 2005 av g-gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Antar att du menar spelet, FIFA Street? Vote: Ja. Har spelat det, är ett spel som är kul om man sitter med ett par kompisar(i mitt fall en brorsa), och kan vara kul en stund att spela själv. Som vanligt snygg grafik i FIFA, och nu, eftersom EA Big, gör spelet(inte de som gör vanliga FIFA, som förövrigt suger), helt okej "spelmotor". Dock ett tråkigt spel, om man bara spelar för att vinna. Kom ihåg, det viktigaste är inte att vinna, utan att ha roligt! VAAAA?? spelat det??? hur?? var??? var fick du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ser bra ut, så det kommer säkerligen sälja. Har dock inte hört talas om det förräns nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Öhm, nejdå. Jag har iiinte laddat hem det. Och det är sant, för det var min storebror som inte laddade hem det. Är det till datan eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ser snyggt ut och street-fotboll kan aldrig gå snett med dagens stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har spelat det på PS2. Sedan finns det ju till Xbox och så också. Skulel förvåna mig om det inte finsn till PC. Så vitt jag vet så kommer det inte till PC, men jag kan ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Så vitt jag vet så kommer det inte till PC, men jag kan ha fel... Du har rätt. Det släpps ut till PS2, Xbox och GC. Gör inte så mycket att det inte släpps till PC, för fotbolls spel ska spelas med PS2. Bäst känsla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jo, tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Du har rätt. Det släpps ut till PS2, Xbox och GC. Gör inte så mycket att det inte släpps till PC, för fotbolls spel ska spelas med PS2. Bäst känsla då. Tycker det är okej till PC, och synd att det inte släpps till PC. Sant att man kan göra snyggare finter med en analog-spak, men för mig har det funkat bra med Gamepad Redigerad 4 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Tycker det är okej till PC, och synd att det inte släpps till PC. Sant att man kan göra snyggare finter med en analog-spak, men för mig har det funkat bra med Gamepad Det var inte bara det jag tänkte på. Mycket skönare att sitta flera i soffan och spela på stor tv istället för att trängas vid datorn. Playstation2 kontrollen går ju att använda till datorn också för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det var inte bara det jag tänkte på. Mycket skönare att sitta flera i soffan och spela på stor tv istället för att trängas vid datorn. Playstation2 kontrollen går ju att använda till datorn också för den delen. Jaha, jo du har nog rätt. Men i alla fall så har jag inget PS2, så det är synd att det inte kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vote: nja, vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kan nog gå.. Btw fan va trist jag har det kanske ska lira lite forboll... *kollar ut genom fönstret* Nej just fan klockan e ju 12 och de e vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 TJAAAA,jag igen(snubben som startade denna topic) jag skulle bara uppmärksamma er att på torsdag smäller det,realesen av FIFA:streets... det jag vill komma till e frågan: hur många av er har bokat eller ska boka/köpa detta underbara fotbollsspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 TJAAAA,jag igen(snubben som startade denna topic) jag skulle bara uppmärksamma er att på torsdag smäller det,realesen av FIFA:streets... det jag vill komma till e frågan: hur många av er har bokat eller ska boka/köpa detta underbara fotbollsspel? ASSÅ E DET INGEN MER ÄN JAG :'( Skyll er själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Snart kommer det väl the sims street där man är uteliggare. Och kanske pong underground. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts