ZalCiNoWa Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hej alla! Jag vill bara varna er för att det finns massor av fusk till CS och att jag på min server jag ladda ner ogc och körde det på min server me senaste hlguard och hlguard upptäckte INTE!! Detta var bara en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 aha... onödigt att skapa en ny tråd om detta... det finns ju redan två st cs trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hej alla! Jag vill bara varna er för att det finns massor av fusk till CS och att jag på min server jag ladda ner ogc och körde det på min server me senaste hlguard och hlguard upptäckte INTE!! Detta var bara en varning! hur fan får ja hl guard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 hur fan får ja hl guard? google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts