VickeX Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hej alla Tony Hawk's UnderGround 1 och 2 spelare. Jag har en fråga angående grafiken. på alla bilder jag sett är det jätte kass grafik. Vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Har bara spelat THUG2 och tycker att det är rätt så bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag har lirat THUG2 på PC, grafiken är rätt bra, men kan inte mäta sig med dagens grafiska giganter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har THUG 1 och jag tycker inte det är nått fel på grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 THUG 1 har ju värdelös grafik ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 THUG 1 har ju värdelös grafik ju! Nej? Eller ioförsig, det beror på vad man jämför med. Men endå, den duger för att göra spelet underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 THUG 1 hittade alla 500 gaps förutom 10 sen tappade jag bort mitt memory-card :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts