Azore Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det finns ett sätt till! HEY, AZORE: Kan du skicka ditt minneskort till mig så jag kan kopiera det och sen skicka tillbax det!? Var inte orolig jag skickar det tebax direkt! Problem, spelar nämligen varenda dag och skulle bli galen om det gick några dar utan spelande Men så svårt är det väl inte att fixa alla guld, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Om han nu fuskar så finns det väl nåt fusk som gör så att all trafik är hotknifes ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Fy fan vilket jävla forum det här är ... alla klagar på alla ... o slickar röv för någon jävel som klagar på att någon använder caps lock... och? o föresten såg jag inte ens var han använde det ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Fy fan vilket jävla forum det här är ... alla klagar på alla ... o slickar röv för någon jävel som klagar på att någon använder caps lock... och? o föresten såg jag inte ens var han använde det ... Ja, det är för mycket klagomål här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Kan kanske bero på den relativt unga åldern här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Verkligen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ok, inte ett enda inlägg som har med tråden att göra. Kul. Det är väl självklart att ingenting är skrivet endast med stora bokstäver i tråden? Ska jag klaga på att han gjorde en förjävlig titel på tråden och sen låta det vara? Nej för bövelen, jag fixar till det själv. Ingen förutom trådskaparen behöver bry sig, enkelt eller hur? Låst anyhoo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts