Yukiz Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag har sökt i forumet men inget kom upp så: 1: Var finns listan som det står vilka bilar man ska lämna i hamnen?! Har letat men hittar inte den. 2: Var ligger DS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 1.www.gtawh.com tror jag 2. I Los Santos på uppdragen efter L.V när man kommer tillbaks till los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Ok, men finns inte den listan i spelet någonstans? Tips: Om ni vill ha upp en weaponskill snabbt skjut sönder alla fordon på flygplatsen vid flygskolan. Sedan när polisen kommer spara och gör om! Redigerad 3 mars, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Listan hittar du i san fierros hamn. Skylten står en bit bort från där du lämnar av bilarna, (vid kranen) ganska nära hamnkanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag har sökt i forumet men inget kom upp så: 1: Var finns listan som det står vilka bilar man ska lämna i hamnen?! Har letat men hittar inte den. 2: Var ligger DS? 1. Har du klarat uppdraget Customs Fast Track i storyn ska listan komma upp vid den gula kranen i hamnen (SF), annars inte. 2. Rodeo (LS) bredvid Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ok, men finns inte den listan i spelet någonstans? Tips: Om ni vill ha upp en weaponskill snabbt skjut sönder alla fordon på flygplatsen vid flygskolan. Sedan när polisen kommer spara och gör om! Eller så fixar man en bil skjuter oavbrutet mot en av hjularna på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Asså. är det uppdraget påmotorcykeln man måste göra för att få listan att dyka upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Asså. är det uppdraget påmotorcykeln man måste göra för att få listan att dyka upp ? Nej. I "Customs Fast Track" ska du i korthet fara till båten som ligger i SF:s hamn och skeppa över några containers till land. Klarar du det dyker listan upp bredvid den gula kranen. Redigerad 3 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Menar du det man gör med NRG 500 precis i närheten?. Om du menar det så kan jag säga att det behöver di inte göra Edit: Mr 7.2 sorry för att jag härmade lite Redigerad 3 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 har jobbat med det uppdraget aslänge , bara för att just få den listan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 har jobbat med det uppdraget aslänge , bara för att just få den listan . Vadå vilket uppdrag har du jobbat med aslänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 NRG-500 checkpointuppdraget i hamnen i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 NRG-500 checkpointuppdraget i hamnen i SF Men jag sa att man inte behövde göra det för att få listan. Det enda sättet att få listan är att du måste ha klarat uppdraget "Custom Fast Track" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag vet, men jag kanske gjort det innan du sa dt ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag vet, men jag kanske gjort det innan du sa dt ?? Aaaaahhh nu fattar jag vad du menar. Men du har iallafall inte gjort det i onödan ett steg närmare 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hehe, iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts