felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Läste i nån tidning för ett tag sedan att dom ska resa en minnessten för Cliff Burton där han dog (metallicas första basist). nån som vet om man ska det eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Utanför ljungby tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 http://www.cliffinourminds.com/, där står det om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Läste i nån tidning för ett tag sedan att dom ska resa en minnessten för Cliff Burton där han dog (metallicas första basist). nån som vet om man ska det eller inte ? Han var väl deras andra bssist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Han var väl deras andra bssist? Mja, Ron var ju med så äckligt kort tid att han inte räknas. Men jo, Cliff var bassist nr. 2. Jobbiga shiftknapp, funkar inte som den ska. Redigerad 3 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Utanför ljungby tror jag det var Ja det vet jag, men OM dom ska dt eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ja det vet jag, men OM dom ska dt eller inte Jaha ok Då missupfatta jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Utanför ljungby tror jag det var Varför utanför Ljungby, är han svensk eller, det skulle vara coolt om han var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Kanske för att han råkade dö utanför Ljungby, eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Han dog i en bussolycka. jag tycker vi fäller en tår för denna otroliga basist :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Han dog i en bussolycka. jag tycker vi fäller en tår för denna otroliga basist :'( Godmorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Godmorgon! Vadå godmorgon jag tycker att det var lite Spam att du skrev så. Jag tycker faktist inte att du ska klaga över att han skrev att han dog i en bussolycka. För om inte han hade skrivit det hade jag ändå frågat hur han dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Han dog i en bussolycka. jag tycker vi fäller en tår för denna otroliga basist :'( Bassist stavas det. Fäller en tår inombords över Cliff varje gång jag ser Robert "Gorillamannen" Trujillo hoppa runt på scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du tror inte man fattar att de står bassist fast han skriver basist? Helt onödigt att ens nämna de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du tror inte man fattar att de står bassist fast han skriver basist? Helt onödigt att ens nämna de. Då är väll ditt ännu onödigare? (Fattas bara att nån quotar mig och säger "Då är DITT ännu onödigare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Då är väll ditt ännu onödigare? (Fattas bara att nån quotar mig och säger "Då är DITT ännu onödigare ) Då är ditt ännu onödigare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Han har fått ett svar på sin fråga, låt nu denna topic DÖ så vi slipper dessa ONÖDIGA posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Problemet med det här forumet är att ingen låser alla idiotiska trådar, mods var är ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Problemet med det här forumet är att ingen låser alla idiotiska trådar, mods var är ni??? Det finns ett ännu större problem, och det är att sånna som du, drar upp onödiga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Och det andra problemet är såna som du som svarar på folk som drar upp gamla trådar. Såna kottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts