Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Kan inte nån snabbt översätta lite på svenska så de som fortfarande går i skolan och fortfatande inte är så dator kunnig förstår bättre....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vänta! Jag tor jag har hittat det nu.. Ska jag ändra så här som på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vänta! Jag tor jag har hittat det nu.. Ska jag ändra så här som på bilden? Helt rätt. Men du ska också göra Nytt -> Heltal -> namn: nglayout.initialpaint.delay sen så sätter du numret till 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur ska jag göra det då? Ja jag vet att jag är trög men Lägg gärna upp en eller 2 print screens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Njae, Firefox laddar sidor mycket fortare om man har modem. Men med bredband så jo, då är Firefox långsammare. Firefox är minst dubbelt så långsamt som IE/Opera på mitt modem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Weeiii nu har jag gjort presis som du sa panimala... Vad ska jag trycka sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Hur ska jag göra det då? Ja jag vet att jag är trög men Lägg gärna upp en eller 2 print screens... Gå in i about:config och gör det som nämnts... Edit: du verkade ha löst det nu.. Redigerad 5 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Kalla mig problembarn, men det jag måste FORTFARANDE LOGGA IN IGEN NÄR JAG STÄNGT RUTAN!!!!!!!!!!!111111 Redigerad 5 mars, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Om du har standardinställningarna vet jag faktiskt inte vad som är fel då det funkar klockrent för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Kalla mig problembarn, men det jag måste FORTFARANDE LOGGA IN IGEN NÄR JAG STÄNGT RUTAN!!!!!!!!!!!111111 .hur får du det att stå Marijuana cookies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 .hur får du det att stå Marijuana cookies? Heheh, ett plugin bara. Skribb - Damn. Jag installerar nog om skiten eller försöker muppa runt med inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Heheh, ett plugin bara. Skribb - Damn. Jag installerar nog om skiten eller försöker muppa runt med inställningarna. .länk? edit: nevermind.. hittade den Redigerad 5 mars, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har ett problem nu. När jag ska öppna firefox står det följande: "The program must close to allow a previous installation attempt to complete. Please restart" Detta hände efter en uppdatering och vet inte vad jag ska göra. Får väl bara installera om, men då till frågan. Kan man hitta "bokmärkerna" i nån folder, för jag vill gärna ha de kvar? -Har letat, men inte hittat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Har ett problem nu. När jag ska öppna firefox står det följande: "The program must close to allow a previous installation attempt to complete. Please restart" Detta hände efter en uppdatering och vet inte vad jag ska göra. Får väl bara installera om, men då till frågan. Kan man hitta "bokmärkerna" i nån folder, för jag vill gärna ha de kvar? -Har letat, men inte hittat... Har du prövat att starta om datorn eller firefox? Jag antar att du gjort det, men det är alltid bra att vara säker Hjälper inte det och du som sagt ska installera om Firefox kan du kopiera mappen där alla FF-inställningar är sparade (default är C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles eller något liknande). I den mappen finns även bokmärks-filen sparad (bookmarks.html) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Har du prövat att starta om datorn eller firefox? Jag antar att du gjort det, men det är alltid bra att vara säker Hjälper inte det och du som sagt ska installera om Firefox kan du kopiera mappen där alla FF-inställningar är sparade (default är C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles eller något liknande). I den mappen finns även bokmärks-filen sparad (bookmarks.html) Självklart hade jag startat om, men det funkade inte. Edit: Dock finns inte den mappen. Alltså "application data" och ingen liknande. Redigerad 5 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 .du måste "Visa dolda filer och mappar" för att se dom mapparna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Till er som inte fått ordning på ActiveX och Windows Media Player plugin http://forums.mozillazine.org/viewto... Redigerad 7 mars, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts