Crusader Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ett ett mycket bra forum. Har ni varit där? TV-Galen[punkt]com Det är ett ställe för alla som älskar att titta på TV och vill prata om deras favorit serier. Man kan också prata om andra saker som Filmer, Böcker, musik, TV-Spel och vardagliga saker som mat, problem, nyheter, sport, kläder...! Allt möjligt. Där finns även tävlingar. Endel är bara på skoj, som en egen Oscars gala medan andra kan man vinna fina priser på. Sidan har över 500 medlemar i alla möjliga åldrar mellan 10-30. Där finns också ett vuxet forum där man kan prata om saker som inte är lämpliga för yngre. Men man måste vara 18 för att få gå in där. En massa fansidor är också kopplade till TV-Galen. LOST, Buffy, Förhäxad, Alias är några och även sidor om skådespelare och filmer. En annan rolig sak är alla de skal som finns att välja mellan. Över 30 olika skal. Är du sugen på LOST så kan du välja att Forumet ska ha ett LOST skal. Om du sedan är sugen på Buffy nästa dag så kan du byta till det eller Arkiv X sller Star Trek eller något annat skal. Det är bara att gå in på kontrollpanelen. Där kan du även byta språk till engelska om du vill. Det är ett väldigt trevligt Forum som man snabbt blir fäst vid. Gå gärna in och bli medlem och testa det. Det är mycket enkelt. Man gå in på www.TV-Galen.com och klickar på "Forums" längst upp. Använd INTE inloggningsgrejen längst ner på sidan för den går till Medlemssiten som är en HELT ANNAN sak. När ni har klickat på Forums så kommer det fram en sida med inloggnings rutor. Klicka på "Registrera nytt konto" som finns under "Användbara länkar". Sen är det bara att fylla i. I rutan "Så hittade jag till TV-Galen" är det viktigt att ni skriver att det var jag som värvade er. Mitt användar namn på TV-Galen är "Crusader". Hoppas jag ser några av er där snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag har för mig att man inte fick göra reklam för andra forum på detta forum eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jasså? Det måste jag ha missat. Sorry. :"> :jason Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det kan man också diskutera här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Föredrar TV-land Redigerad 3 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag var medlem där förut men det var jävligt dött... I alla fall i Buffydelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Verkar lite dött :jason: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Ärligt talat förstår jag inte varför alla gillar TV-Land så mycket. Tycker det stället är tråkigt. Man kan ju inte ens byta skal. Plus att sidan verkar nere ofta. :jason Redigerad 7 mars, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Varför slutar alla med Jason för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ärligt talat förstår jag inte varför alla gillar TV-Land så mycket. Tycker det stället är tråkigt. Man kan ju inte ens byta skal. Plus att sidan verkar nere ofta. :jason Så ett forum blir tråkigt för att man inte kan byta skal? Konstig kille du, på detta forumet kan man ju inte byta skal, men det är ju förjävla roligt endå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Så ett forum blir tråkigt för att man inte kan byta skal? Konstig kille du, på detta forumet kan man ju inte byta skal, men det är ju förjävla roligt endå? Jo, men jag menade inte bara det med skalen. (Smileisarna med) Hela stämningen på det forumet känns tråkigt. Heh, :jason är en smilie på TV-Galen som jag använder som min avslutning. Jag skrev det av gammal vana. Redigerad 7 mars, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det värsta som finns är ju GTAsajten - sån mjuk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det värsta som finns är ju GTAsajten - sån mjuk sida. Så dåligt är den inte, tycker jag. På TV-Galen så startar snart Vårtävlingen där man kan vinna en massa priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det värsta som finns är ju GTAsajten - sån mjuk sida. Kanske men skulle tro att den är mest för att lägga upp nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ärligt talat förstår jag inte varför alla gillar TV-Land så mycket. Man behöver inte vara medlemm för att läsa forumet. (Var medlemm på TV-galen förut, fast då hette nått annat. Sen när dom startade om sket jag i att skapa en ny användare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Man behöver inte vara medlemm för att läsa forumet. (Var medlemm på TV-galen förut, fast då hette nått annat. Sen när dom startade om sket jag i att skapa en ny användare). De startade inte om. När de fick över 400 medlemmar så blev de utkastade från servern och förlorade allt. Så de fick bygga upp det igen. TV-Land är OK, men det finns bara TV att prata om, inte mycket annat. På TV-Galen finns det egna forum för böcker, filmer, musik, sport, fitness, mat, TV-Spel, Off Topic, smink, mode...! Där finns så man kan skvallra om kändisar eller visa nya bilder på kändisar man hittat på nätet. Det finns ett speciellt Grattis forum för de som fyller år. Ett forum för bilder man själv tagit, eller så kan man beställa specialgjorda bilder eller be om hjälp om allt möjligt som rör datorer. Där finns också grafiska tävlingar där man kan vinna fina priser. Ett forum för att leka lekar som frågersport, skapa familj, göra test OSV. Ett forum för de som är över 18 att prata om sex och andra saker som de vill prata med andra vuxna om. Åldern är rätt så bra fördelade. Inte att det nästa bara är 10 åringar eller 15 åringar eller 25 åringar utan lika många av varje ålder som är där inne. Att man måste logga in har med att Modsen ska kunna se vilka som är inne på sidan så de vet vilka de kan göra till nya Mods, ge ansvar till OSV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts