HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nepp det har han inte, tryck på uppdatera så blir det dem vanliga ikonerna. ÅÅhh fan trodde de räckte med att stänga och öppna IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Känns skönt med lite orginal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja märkte de inte förän ja läste detta. Men så är du ju lite bakom! För er som inte riktigt förstod så så syftade jag på namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Men så är du ju lite bakom! För er som inte riktigt förstod så så syftade jag på namnet... Haha! Den var bra den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Så fort snön faller ner här så försvinner vintertemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Är det bara för mig som Add Reply-knappen fortfarande är vinteraktig? edit: Edit-knappen också faktiskt. Redigerad 5 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Är det bara för mig som Add Reply-knappen fortfarande är vinteraktig? edit: Edit-knappen också faktiskt. Mjo, så var det för mig också förut efter vintertemat försvann... Men nu är det inte så längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ja, är det inte bara bannern som är ändrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag märkte det och gick sedan hit för att kolla om ett officiellt uttalande om detta.. jag tycker iallafall att det är skönt att den är borta. å nu kommer frågan om ett vårtema, som sagt, kommer det något vårtema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jag märkte det och gick sedan hit för att kolla om ett officiellt uttalande om detta.. jag tycker iallafall att det är skönt att den är borta. å nu kommer frågan om ett vårtema, som sagt, kommer det något vårtema? Det har det inte vart dom tidigare åren, endast vinter temat, fast jag kan hålla med, Årstids teman året runt vore kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Kan vi inte ha fler teman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 I så fall borde vi ha omröstning sen på om man vill ha det temat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 I så fall borde vi ha omröstning sen på om man vill ha det temat... Vilket tema? Ska vi ha en omröstrning inför varje årstid vilket tema vi ska ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vilket tema? Ska vi ha en omröstrning inför varje årstid vilket tema vi ska ha? Jag tycker klart man borde förnya bannern lite, VAR ÄR GTA SA? Var är CJ? Det är ju bara GTA 3 och GTA VC på bilden. En CJ skulle väl vara bra, där brevid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tycker klart man borde förnya bannern lite, VAR ÄR GTA SA? Var är CJ? Det är ju bara GTA 3 och GTA VC på bilden. En CJ skulle väl vara bra, där brevid? Jo, men både GTA III och GTA Vice City finns på PC inte SA, så SA får mogna till lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Många som klagar på bannern. Om Hultan vill ha ett nytt så gör han nog det eller säger till. Om det nu är så att han tänker byta banner har jag en idé. Kunde man inte isf starta en tävling bland medlemmarna där de ska göra banner? på det sättet kommer det troligen finnas många bra banners att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Det kommer väl kanske en ny banner när nya GTAsajten kommer skulle jag gissa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Många som klagar på bannern. Om Hultan vill ha ett nytt så gör han nog det eller säger till. Om det nu är så att han tänker byta banner har jag en idé. Kunde man inte isf starta en tävling bland medlemmarna där de ska göra banner? på det sättet kommer det troligen finnas många bra banners att välja på. Bra idé! Men då syftar jag på både Forumets banner och hemsidans banner. Redigerad 13 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts