Hultenius Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Trots att snön fortfarande ligger kvar i stora delar av landet har forumets vinterskin/tema bytits ut mot orginalskinnet. Vintern är över på GTAsajtens Forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skööööööööönt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vad konstigt det känns nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Neee varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hahaha märker aldrig skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 NOOOOOOO! Bort med den där bannern, den är skitful jämfört med den gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Bannern är ju inte den snyggaste, men skönt med förändring. Första gången jag ser detta tema faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Detta är vårt orginalskin sedan 2-3 år tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Detta är vårt orginalskin sedan 2-3 år tillbaka Jag får väl hoppas på en uppdatering till nya GTAsajten då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Äntligen, hade tröttnat på vinter-tjosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Kändes lite konstig när jag kollade på forumet.. Tog ett tag å fatta vad som var borta. bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Detta är vårt orginalskin sedan 2-3 år tillbaka Jag vet, känner igen det(SÅ länge spanade jag på gtasajten utan att bli medlem!) från första gången jag såg forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) gtahunter håller till 100% me vinnecool aka "gurkan" vinterloggan är mycket snyggare och sexigare ju btw, kan vi inte ha GUL design till påsk? och grön till sommarn? och röd på julen Redigerad 3 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tack för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 gtahunter håller till 100% me vinnecool aka "gurkan" vinterloggan är mycket snyggare och sexigare ju btw, kan vi inte ha GUL design till påsk? och grön till sommarn? och röd på julen Jul = vinter = snö. Skönt att slippa snön, blir så deprimerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vad roligt. Jag loggar in på gtasajten och så vet jag att något inte stämmer... Jag kom på vad det va när jag scrollade ner och märkte topicen. Men men, jag vänjer mig nog vid det "nya" skinnet. Liten fråga. Säjer ni skinnet som det "stavas" eller som i liksom skinnet (huden)? Jag säjer det första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du vet att du glömt ikonerna på sidan som visar om man skrivit i topicen eller om den har mer en 15 inlägg och allt va dom gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du vet att du glömt ikonerna på sidan som visar om man skrivit i topicen eller om den har mer en 15 inlägg och allt va dom gör? Nepp det har han inte, tryck på uppdatera så blir det dem vanliga ikonerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja märkte de inte förän ja läste detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts