Epson Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hur sätter man en 100% save fil till Gta San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hej, Hur menar du?! Fattar inte riktigt!? Menar du hur du får 100%?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Hur sätter man en 100% save fil till Gta San Andreas? Klarar 100% kanske? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ja tror han mena att man typ går in på skivan o lägger in en fil el nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Asså en savegame som nån har sparat och har klarat hundra procent.som i vice city.i mina dokument fins det en map som heter ''GTA Vice City User Files'' där inne fins era save game som ni har sparat under spelets gång.så nån som vet hur man sätter in dom i san andreas hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Epson: Playstation 2: Allting du sparar sparas på ditt minneskort. För att ändra på inställningar i minnetkortet så måste man koppla sin konsol till datorn och ändra med något FTP program om jag minns rätt. Redigerad 3 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tufft! De måste ja testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts