GRIM(back Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Här är en zombie till min mod mad mans land (kommer att ersätta uteliggaren (hobo) http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1109796331.jpg ni kan spana in hela modden här där fler skins finns som jag gjort ----> http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=179109 Redigerad 3 mars, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 .ush den var ecklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tuff som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jävligt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Nice måste ja säga.. men hur ser den ut i ingame??(nyfiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Fräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det var som fan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Ännu ett snyggt skin av gtasajtens bästa moddare (inom skins) Lite dåliga fötter dock Redigerad 3 mars, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Ännu ett snyggt skin av gtasajtens bästa moddare (inom skins) Lite dåliga fötter dock Ja, GRIM är verkligen bra på att göra skins De gillar hans skins även på Gtaforums. Redigerad 3 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det ända som förstör är modellen, du borde göra en ny modell som inte är så kantig. (Kanske lättare sagt än gjort men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det ända som förstör är modellen, du borde göra en ny modell som inte är så kantig. (Kanske lättare sagt än gjort men) THX! ALL det med fötterna ja vet dom e fula ska fixa dom sen ville bara visa hur den blev men ska fixa fötterna! ingame är samma som på bilden bara att armarna e typ ner men kan skaffa en ingame om du vill^^ modelen är kantig... jo jag vet men det är ju en default från spelet sådet är inte så mycket att göra åt saken.. om non vill fixa bättre model åt mig så e det bra (kanche blir fler zombies efter som ni verkar gilla dom och så är jag bättre på att göra "hemska" skins än vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Fixa en till! Snyggaste på länge! (fast halsen och fötterna är lite... spec! (:!!! ) offtopic: finns det någon simpel tutorial till hur man gör skins, har sökt, till och med på gewgle, men hittar inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Fixa en till! Snyggaste på länge! (fast halsen och fötterna är lite... spec! ) offtopic: finns det någon simpel tutorial till hur man gör skins, har sökt, till och med på gewgle, men hittar inget! Jo jagvet men halsen går inteatt fixa gta vc modelerna e lite cp ibland.. och jag ska fxa fötterna... modden släpps snart har jag tänkt mig.. det med att skinna lite fel topic men det är enkelt det är ju bara att rita ffs och ljusa upp och skugga lite här o där man lär sig med tiden så det årdnar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Så nu är ingame här flåt för jag varit lite seg men jag har varit lat... ska börja lite smott nu igen på modden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Så nu är ingame här flåt för jag varit lite seg men jag har varit lat... ska börja lite smott nu igen på modden.. Coolt. Ett tips på vad du kan göra för modd: Gör om alla skins till zombies, och gör om Vice city till en helt förstörd värld. Skulle vara askul, men lite svårt samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Varför lägger du inte upp dina skins på gtasajten? jag bara undrar......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Härligt Grim. Keep it up m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Varför lägger du inte upp dina skins på gtasajten? jag bara undrar......... Jag tror till och med att jag skrivit det längstupp på denna topicen så LÄS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts