Jump to content

Problem med Internet Explorer

samool
 Share

Recommended Posts

Har ett problem här...Om ni kollar på bilden så vill ja ha det som på den övre men varje gång jag stänger och öppnar IE så blir det som på den nedre bilden. Detta har aldrig varit något problem förut. Det spelar ingen roll om jag låser verktygsfältet efter att ha satt menyn så som jag vill ha den, den återgår ändå till som den är på den nedre bilden. Vad kan det bero på?

post-22-1109801075_thumb.jpg

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova att sätta den på ett annat ställa, sedan låsa verktygsfältet. Om det inte har flyttast efter en omstart av IE så är det definitivt sjävla platsen det är fel på.

Vilken version har du? Prova att uppdatera.

Eller prova att ta bort/byta namn på en av genvägarna, man vet aldrig vilka buggar som finns i IE.

Slutligen, om problem kvarstår garanterar jag dig att den bästa lösningen är Firefox. Även fast jag inte använder det själv rekommenderar jag det varmt (är för van vid Maxthon, tyvärr). Fast det dröjer nog inte länge förrän jag tar mig i nackskinnet och börjar råsurfa med FF. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem här...Om ni kollar på bilden så vill ja ha det som på den övre men varje gång jag stänger och öppnar IE så blir det som på den nedre bilden. Detta har aldrig varit något problem förut. Det spelar ingen roll om jag låser verktygsfältet efter att ha satt menyn så som jag vill ha den, den återgår ändå till som den är på den nedre bilden. Vad kan det bero på?

När du fixat det som du vill, så testa att stänga fönstret genom att gå i File/Arkiv menyn och ta Close/Stäng. Brukar vara så man måste göra för att spara fönsterinställningar har jag för mig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor