Mr Mister Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 null vote... jag har inte kört london, och inte gjort några uppdrag i vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Gta VC och GTA I. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 GTA2 hade de bästa uppdragen bland 2D-spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ojj jag glömde gta2 tänkte bara på gta:london och GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*kiid* Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Grand theft aero var det roligaste uppdraget i gta 3..... Eller vad tycker ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 V>ilket uppdrag var det nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Vice City har helt klart de roligaste och bästa uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 GT Aero har jag för mig var uppdraget man skulle ta sig till flygplatsen och hämta saker i dodon. Men colombianerna hade redan tagit varorna och fört dem till construction site, Om det är det uppdraget han menar. Jag tyckte också det uppdraget var bland de bästa i trean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ja det var ju sk*t roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 I like VC the most... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Prata svenska så att du inte skämmer ut dig genom att säga fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ok... Jag gillar VC mäst...(som i uppdragen... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 GTA´s uppdrag var bra...Men även gtaIII och Vice City har bra uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 GTA2 har mer spänning i sina uppdrag, i GTA1 skulle man oftast köra fram och tillbaka mellan olika platser men i GTA2 fanns det uppdrag där man t.e.x skulle ta sig in på en bevakad bas och placera ut sprängladdningar eller rädda fångar m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jo men jag tycker många uppdrag i GTa2 liknar varandra. Det fanns tx. två uppdrag som var nästan identiska., Det gällde att döda gängmedlemmar med ett rivaliserande gängs lagbilar. Ett sådant uppdrag fanns på både Residential District och DownTown. Samma sak med ett uppdrag man fick av Rednex där det gällde att döda typ 50 i forskargänget. Sedan på Industrial District så skulle man göra samma sak mot Hare Krishna-Gänget fast åt ryssarna. Men jag kan hålla med om att uppdragen du nämnde är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Jag gillar lite av varje. vissa uppdrag i VC var sk*t tråkiga och vissa roliga.Så var det i alla GTA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 gta vc!! dom har ju så grymma uppdrag! svåra! men gryma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts