Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) 50cent ska få ett spel baserat på sig själv. Det berättas även att han var erbjuden en röstroll i San Andreas men han tackade nej, för han skulle ge den till sitt egna spel istället. Det verkar bli Vivendi som kommer utveckla spelet, om man får tro MTV. Såhär säger han själv. "I'm out to destroy the competition and my video game is no different. I plan to shake up the video game world like I did the rap world." Det finns även en trailer, där Vivendi's logga dyker upp, vilket tyder ganska mycket på att det är dom som kommer utveckla detta. Det kan bli en flopp eller supersuccé, alla GTA: San Andreas. Relaterade länkar:(som jag vet hittils.) Info hos MTV.com(+ trailer) Nyhet om spelet i fråga hos GE. Listan kommer att plussas på när jag får veta mera. Diskutera gärna spelet. Och inga kommentarer som "50cent, dömt till flopp.". Då dömer ni nåt ni inte ens spelat. Som om jag skulle döma er som jag de flesta av er inte ens träffat. Redigerad 2 mars, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Big lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Big lol... Ord på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Beror ju på om spelet är bra eller dåligt om det är "big lol". Har setttrailern och känner mig smått lockad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Plug-in saken funka rinte med min windows media player, min version är tydligen för ny :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Big lol... Arman...jag e besviken.....du skriver big LOL till ett spel som kommer knocka SA och hela gta-serien helt (än så länge).....jag tycker att du ska se trailern innan du utrycker dig //G-Gang Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) jag tycker att du ska se trailern innan du utrycker dig Det har han säkert. Edit: Har ni märkt att jag har börjat spamma en jävla massa? Redigerad 2 mars, 2005 av Kung Food Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 50cent ska få ett spel baserat på sig själv. Det berättas även att han var erbjuden en röstroll i San Andreas men han tackade nej, för han skulle ge den till sitt egna spel istället. Det verkar bli Vivendi som kommer utveckla spelet, om man får tro MTV. Såhär säger han själv. "I'm out to destroy the competition and my video game is no different. I plan to shake up the video game world like I did the rap world." Det finns även en trailer, där Vivendi's logga dyker upp, vilket tyder ganska mycket på att det är dom som kommer utveckla detta. Det kan bli en flopp eller supersuccé, alla GTA: San Andreas. Relaterade länkar:(som jag vet hittils.) Info hos MTV.com(+ trailer) Nyhet om spelet i fråga hos GE. Listan kommer att plussas på när jag får veta mera. Diskutera gärna spelet. Och inga kommentarer som "50cent, dömt till flopp.". Då dömer ni nåt ni inte ens spelat. Som om jag skulle döma er som jag de flesta av er inte ens träffat. "alla GTA: San Andreas. " ? Förövrigt vill jag bara säga att cortez är nog en "thug life" HAHAHAH Rapp my ass. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) "alla GTA: San Andreas. " ? "a la" som dom säger på franska... Stavas det alá månne? Redigerad 3 mars, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Nej, a lá tror jag. Och angående trådens ämne: HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det kommer säkert bli jätte vackert, 50cent gör ett spel så han kan göra dom saker han inte får göra på riktigt! Säger bara, dagens LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Personligen´tycker jag att ni ska hålla Käften om ni inte har spelat det...jag tror det kommer bli ett av världens bästa spel ....han skulle överraska spel-världen som han gjorde med musik-världen ...jag har hört alla hans låtar, och om spelet e lika bra så e det: BYE BYE SAN ANDREAS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Snoop doggy dogg (eller vad han heter skulle ju också göra spel), likaså Mark Eckö och nu 50:cent. Jag känner inte mig ett dugg lockad till dom spelen. Dom ska hålla sig till sina grejer och låta spelutvecklarna göra sitt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Kunde inte se någon trailer så jag får väl vänta och se vad det blir av det här.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Och angående trådens ämne: HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Tillåt mig att hålla med.. Räcker det inte med att vi ser hans skivort i cdaffären.. Nu ska vi behöva se hans jävla spel i Spelaffären också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Och den trailern va ju inte bara en vidiotrailer.. Spelet kommer ju aldrig se ut så.. Kommer floppa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Personligen så tycker jag att alla dom här spelen med s.k rapstjärnor är med i tycker jag värkar vara lite töntiga, jag menar liksom varför ska dom ha rapstjärnor eller stjärnor överhuvudtaget i spel det blir liksom så himmla , är det bara för att dom ska kunna göra saker som dom inte skulle kunna i verkligheten eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Personligen så tycker jag att alla dom här spelen med s.k rapstjärnor är med i tycker jag värkar vara lite töntiga, jag menar liksom varför ska dom ha rapstjärnor eller stjärnor överhuvudtaget i spel det blir liksom så himmla , är det bara för att dom ska kunna göra saker som dom inte skulle kunna i verkligheten eller? En bra säljande artist + ett medelmåttigt spel = Höga försäljningsiffror. Nu behöver ju inte spelet bli medelmåttigt, men det var inte poängen. Välkommen till kapitalismens underbara (really?) värld! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Tillåt mig att hålla med.. Räcker det inte med att vi ser hans skivort i cdaffären.. Nu ska vi behöva se hans jävla spel i Spelaffären också! Räcker det inte med skitsnack från dig nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Haha förfan lägg av !!!!!!!!!!!!!!!! Ett spel som hade varit något : Man skulle vara en musikstjärna och välja vilken genre och allt från början (typ som the sims) sen skulle man ta sig högre och högre upp och träna på instrument osv .. dock hade ju inte hiphoparen behövt träna på något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts