Jump to content

50cent: Bulletproof

Cortez
 Share

Recommended Posts

50cent ska få ett spel baserat på sig själv. Det berättas även att han var erbjuden en röstroll i San Andreas men han tackade nej, för han skulle ge den till sitt egna spel istället. Det verkar bli Vivendi som kommer utveckla spelet, om man får tro MTV. Såhär säger han själv.

"I'm out to destroy the competition and my video game is no different. I plan to shake up the video game world like I did the rap world."

Det finns även en trailer, där Vivendi's logga dyker upp, vilket tyder ganska mycket på att det är dom som kommer utveckla detta. Det kan bli en flopp eller supersuccé, alla GTA: San Andreas.

Relaterade länkar:(som jag vet hittils.)

Info hos MTV.com(+ trailer)

Nyhet om spelet i fråga hos GE.

Listan kommer att plussas på när jag får veta mera.

Diskutera gärna spelet. Och inga kommentarer som "50cent, dömt till flopp.". Då dömer ni nåt ni inte ens spelat. Som om jag skulle döma er som jag de flesta av er inte ens träffat.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

50cent ska få ett spel baserat på sig själv. Det berättas även att han var erbjuden en röstroll i San Andreas men han tackade nej, för han skulle ge den till sitt egna spel istället. Det verkar bli Vivendi som kommer utveckla spelet, om man får tro MTV. Såhär säger han själv.

"I'm out to destroy the competition and my video game is no different. I plan to shake up the video game world like I did the rap world."

Det finns även en trailer, där Vivendi's logga dyker upp, vilket tyder ganska mycket på att det är dom som kommer utveckla detta. Det kan bli en flopp eller supersuccé, alla GTA: San Andreas.

Relaterade länkar:(som jag vet hittils.)

Info hos MTV.com(+ trailer)

Nyhet om spelet i fråga hos GE.

Listan kommer att plussas på när jag får veta mera.

Diskutera gärna spelet. Och inga kommentarer som "50cent, dömt till flopp.". Då dömer ni nåt ni inte ens spelat. Som om jag skulle döma er som jag de flesta av er inte ens träffat.

"alla GTA: San Andreas. " ? :P

Förövrigt vill jag bara säga att cortez är nog en "thug life" HAHAHAH

Rapp my ass. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen´tycker jag att ni ska hålla Käften :D om ni inte har spelat det...jag tror det kommer bli ett av världens bästa spel :wub: ....han skulle överraska spel-världen som han gjorde med musik-världen ^_^ ...jag har hört alla hans låtar, och om spelet e lika bra så e det: BYE BYE SAN ANDREAS :P:PB)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen så tycker jag att alla dom här spelen med s.k rapstjärnor är med i tycker jag värkar vara lite töntiga, jag menar liksom varför ska dom ha rapstjärnor eller stjärnor överhuvudtaget i spel det blir liksom så himmla :P, är det bara för att dom ska kunna göra saker som dom inte skulle kunna i verkligheten eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen så tycker jag att alla dom här spelen med s.k rapstjärnor är med i tycker jag värkar vara lite töntiga, jag menar liksom varför ska dom ha rapstjärnor eller stjärnor överhuvudtaget i spel det blir liksom så himmla :P, är det bara för att dom ska kunna göra saker som dom inte skulle kunna i verkligheten eller?

En bra säljande artist + ett medelmåttigt spel = Höga försäljningsiffror.

Nu behöver ju inte spelet bli medelmåttigt, men det var inte poängen.

Välkommen till kapitalismens underbara (really?) värld!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha förfan lägg av !!!!!!!!!!!!!!!!

Ett spel som hade varit något :

Man skulle vara en musikstjärna och välja vilken genre och allt från början (typ som the sims) sen skulle man ta sig högre och högre upp och träna på instrument osv .. dock hade ju inte hiphoparen behövt träna på något :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...