Xazzi Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ja min scanner Hp 4400c har lite problem... för några dagar sen bytte jag från Windows 2000 till Xp nu ere så att typ när jag försöker instalera in skanner i datorn går det ej... Typ ska man hämta Drivrutiner i så fall vart?? kan nån hjälpa mig? Snälla kalla mig ej dåligt e ej så bra på Hp´s grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ja min scanner Hp 4400c har lite problem... för några dagar sen bytte jag från Windows 2000 till Xp nu ere så att typ när jag försöker instalera in skanner i datorn går det ej... Typ ska man hämta Drivrutiner i så fall vart?? kan nån hjälpa mig? Snälla kalla mig ej dåligt e ej så bra på Hp´s grejjer Ja, tillverkarens hemsida är ett ganska hett tips. Sen letar du rätt på din modell... Sen drivrutiner. Super, bra. Wie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ja, tillverkarens hemsida är ett ganska hett tips. Sen letar du rätt på din modell... Sen drivrutiner. Super, bra. Wie. Ja tack ska testa med det tack så mkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Ja tack ska testa med det tack så mkt.... Va haru för modell? Kan hjälpa dig en stund.. Ups. Hehe. Okej, kollar. Redigerad 2 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ja min scanner Hp 4400c har lite problem... för några dagar sen bytte jag från Windows 2000 till Xp nu ere så att typ när jag försöker instalera in skanner i datorn går det ej... Typ ska man hämta Drivrutiner i så fall vart?? kan nån hjälpa mig? Snälla kalla mig ej dåligt e ej så bra på Hp´s grejjer driverguide.com kan du gå in på, bli meldem och finna din model där, forutsatt att den finns i deras databas har själv hämtat många, fina drivrutiner där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 HÄR Välj operativsystem, och ladda ner så mycket du vill, eller bara drivrutiner (driver). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts