PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Liberty City Härligaste staden i New York-känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Las venturas e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nej! Vad har jag sagt om den skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Las venturas e bäst Håller med Las Venturas är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vote: San Fierro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vice City! Härliga 80 talskänslan! Härliga Miamikänslan! <-- Bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vote:vice city,specielt vid washington beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vote:vice city ,skön 80talsstad typ som miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vote: Los Santos en del kanske tycker man är tråkig för man väljer en stad från SA, men det är helt enkelt så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vice City hittils. Men jag har ju inte spelat SA än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote:Frihet's Staden Och 2:a bli San Fierro gillar miljöerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vice City helt klart, tätt följd av LC. Tyckte städerna i SA försökte likna VC och LC på för många punkter, så det blev inte lika bra slutprodukt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Glömmer aldrig hur det var att få börja undersöka Liberty City, det var ju faktiskt då min "gtakarriär" började, älskade den staden, för mig var det den staden allt började i, allt var nytt och allt var underbart. Vote: Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote : san fierro.. LC är också kul men den är så grå och det händer inget i den.. vice city är 2:A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 1: Liberty City 2: San Andreas/San Fierro 3: Vice City Sämsta staden är klart Vice City, ett skit ställe! Vote: Liberty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Liberty City, om den var dubbelt så stort, men jag får nog säga Los Santos. En riktigt trevlig stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Vice city,lätt. Ner vid Cortez båt där.Fan vad härligt. 80-talskänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Libetry city helt klart där hör GTA hemma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Känner mig mer hämma i vice city (hmm, undra varför?) och därför röstar på den, men Liberty City är skönare och roligare stad på något sätt. voté: vice city! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Liberty city! minns första gången man spelade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts