VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skiter i Hockey. Men Ö-Vik's bo som jag är måste jag rösta på modo oavsett om dom åkte ut först av alla. + att Foppa har. Nej det HAR ingenting med detta att göra. So long. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Frölunda Indians Svenska Mästare 2004/2005! Vinner matchen med 1-0 efter Sudden Death. (0-0, 0-0, 0-0, 1-0) Frölunda svenska mästare Niklas Andersson avgjorde i sudden Frölunda är svenska mästare. Niklas Andersson slog in avgörandet i sudden death. - Det är fantastiskt, man njuter bara, säger tränaren Lillis Lundh. Final nummer fem gick till sudden death – och 2.51 in i förlängningen slog Niklas Andersson in avgörandet bakom Martin Gerber. Final nummer fem var under ordinarie matchtid helt jämn, helt oviss, med ett Färjestad som agerade mycket mer disciplinerat och strikt än tidigare i finalserien. – Vi började bra och vi hade pratat om att hålla ihop laget bättre, sa lagkaptenen Jörgen Jönsson till TV 4 redan i den första periodpausen. Frölunda såg segerhungrigt ut, men också tyngt av guldtrycket. – Det är final, så det är klart att det är lite småspänt, erkände Frölundas Joel Lundqvist. Chanser saknades inte, men det som producerades tog målvakterna hand om. Både Frölundas Henrik Lundqvist och Färjestads Martin Gerber uppträdde stabilt. Avgörandet var nära mitt i slutronden när Färjestads Marcel Jenni drog på sig en utvisning (2+2 +10 minuter) för försök till spearing i en het situation med Frölundas Tom Koivisto. När domaren Tomas Andersson (Gävle) rett ut tumultet tvingades Färjestad att spela i boxplay, fyra mot fem i fyra minuter. Onödigt, tyckte många – men kopiöst arbete räddade Färjetad och tränarledningen valde att förlåta. – Jag såg inte vad som hände riktigt och jag har ingen anledning att såga honom, sa Leif Strömberg i en intervju precis innan förlängningen. Där tog det snabbt slut. – Det är tråkigt, men vi bjöd upp till match i alla fall. Det var i alla fall jämnt i dag, det har det inte varit tidigare, sa en besviken Jörgen Jönsson. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,630075,00.html Redigerad 11 april, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Frölunda Indians Svenska M.............. Fan ta dig din lilla *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Fan ta dig din lilla *** Tack (: Förresten hejjar jag på Timrå o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack (: Förresten hejjar jag på Timrå o_O Ännu onödigare att posta det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Ännu onödigare att posta det då Tänkte upplysa andra? Och var det mitt fel att FBK missade guldet för 3:e året i rad? Redigerad 11 april, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tänkte upplysa andra? Och var det mitt fel att FBK missade guldet för 3:e året i rad? 4:de året irad , Och nej det var det inte, men jag är rätt sur allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 4:de året irad , Och nej det var det inte, men jag är rätt sur allt och alla *pustar ut* men, 01/02 - FBK 02/03 - Frölunda 03/04 - HV71 04/05 - Frölunda Blir inte det 3:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Fjärde året i rak för Färjestad Tycker faktsit lite synd om dom nu men Frölunda var det bättre laget helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Dammar av tråden och säger : Linköpings Hockey Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Dammar av tråden och säger : Linköpings Hockey Club. Sluta posta i varje hockey topic!!! Snälla :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Inget i elitserien . Jag står på AIK's sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Gammal topic men eftersom jag inte redan votat så: Inget i elitserien, jak er Leksing =) Redigerad 10 maj, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 DIF blir starka nästa år nu, Och nu drar Kahnberg och Melin till NHL så HV och Frölunda blir fattigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Luleå Hockey!!! Det ryktas ju om att dom ska få hem Nicklas Wallin också, så då blir dom bättre ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vote: Färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Vote: Huskvarna Vätterstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts