Jump to content

Elitserien


Ace
 Share

Vilket hockey lag-, är bäst i elitserien enligt dig?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Jag får väl komma med en bra låt:

Ja kom igen, Ja kom igen vårt lila Gula lag

Ja kom igen, Ja kom igen vårt lila Gula lag

Seger vill vi ha, å seger ska vi ha så kom igen vårt lila Gula lag

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att få mig att förstå, vad är det roliga med att se män med massvis med skydd slå på en platt svart snusdosa med innebandyklubbor på en is där det finns två mål att skjuta in den i?

Sport är på någotsätt rätt värdelöst, men vissa tycker det är skojj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och lyssnar på Dif-timrå på webbradio, verkar vara en bra match bara att man inte orkar höra DEN DÄR J*VLA TRUMMAN hela tiden. Synd att man inte var där..

Såg matchen på TV och jag hörde ingen trumma. Men jag hörde Elitseriens "sämsta" fans ropa Wikegårs järnkaminer, Garpenlövs järnkaminer.

Kommentatorn höll på att svimma av att sveriges "sämsta" fans skrek så förbannat högt

Djurgården - timrå 2-1 (Always look on the bright side of life)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg matchen på TV och jag hörde ingen trumma. Men jag hörde Elitseriens "sämsta" fans ropa Wikegårs järnkaminer, Garpenlövs järnkaminer.

Kommentatorn höll på att svimma av att sveriges "sämsta" fans skrek så förbannat högt

Djurgården - timrå 2-1 (Always look on the bright side of life)

Jo jag hörde att timrå blev totalt utsjungna även fast dom slog på sin trummjävel.

HV-fansen fick ju inte ha med sin trummslagarpojke för något år sen, trodde vi hade fått bort orkestern från Globen och Hovet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...