Game_X Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad vore timrå utan zetterberg? Det såg vi ju förra säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad kom dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag får väl komma med en bra låt: Ja kom igen, Ja kom igen vårt lila Gula lag Ja kom igen, Ja kom igen vårt lila Gula lag Seger vill vi ha, å seger ska vi ha så kom igen vårt lila Gula lag Redigerad 6 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Skiter i hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 KV2 Frölunda-Luleå 3-1 KV2 Linköping-Södertälje 2-1 KV2 Färjestad-MODO 6-2 KV2 Timrå-Djurgården 2-4 Där fick Foppa så han teg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 KV2 Timrå-Djurgården 2-4 Åh en sådan härlig dag Djurgår'n vann, Djurgår'n vann. Åh en sådan härlig dag Djurgår'n vann, Djurgår'n vann Djurgår'n är det bästa laget spöar Timrå och Gnaget. Åh en sådan härlig daaag. Gamla fina Djurgår'n vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Jag överlever. Där fick Foppa så han teg Foppa är fortfarande skadad. Redigerad 6 mars, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Himlen lyser lilagul Vote Färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) FBK - MoDo period 2: 2-0 FBK - MoDo period 2: 2-1 @The_KeeperBoy: Här har du bättre kvalitet på din avatar Redigerad 8 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Sitter här och lyssnar på Dif-timrå på webbradio, verkar vara en bra match bara att man inte orkar höra DEN DÄR J*VLA TRUMMAN hela tiden. Synd att man inte var där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Sitter här och lyssnar på Dif-timrå på webbradio, verkar vara en bra match bara att man inte orkar höra DEN DÄR J*VLA TRUMMAN hela tiden. Synd att man inte var där.. På webbradio ey... Du vet inte om man sänder några andra matcher någonstans? Låt oss säga LHC - SSK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jorå! Hockeyligan klicka sen på Hockey Live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Jorå! Hockeyligan klicka sen på Hockey Live! Asgött, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 För att få mig att förstå, vad är det roliga med att se män med massvis med skydd slå på en platt svart snusdosa med innebandyklubbor på en is där det finns två mål att skjuta in den i? Sport är på någotsätt rätt värdelöst, men vissa tycker det är skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Sitter här och lyssnar på Dif-timrå på webbradio, verkar vara en bra match bara att man inte orkar höra DEN DÄR J*VLA TRUMMAN hela tiden. Synd att man inte var där.. Såg matchen på TV och jag hörde ingen trumma. Men jag hörde Elitseriens "sämsta" fans ropa Wikegårs järnkaminer, Garpenlövs järnkaminer. Kommentatorn höll på att svimma av att sveriges "sämsta" fans skrek så förbannat högt Djurgården - timrå 2-1 (Always look on the bright side of life) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Brynäs så klart! Jag hejar på brynes men ja kan inte påstå att de är bäst just nu men vote: brynäs, man måste ju stödja sitt lag! (annat var det 99 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Timrå kommer. Och vår trumma låter högt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Såg matchen på TV och jag hörde ingen trumma. Men jag hörde Elitseriens "sämsta" fans ropa Wikegårs järnkaminer, Garpenlövs järnkaminer. Kommentatorn höll på att svimma av att sveriges "sämsta" fans skrek så förbannat högt Djurgården - timrå 2-1 (Always look on the bright side of life) Jo jag hörde att timrå blev totalt utsjungna även fast dom slog på sin trummjävel. HV-fansen fick ju inte ha med sin trummslagarpojke för något år sen, trodde vi hade fått bort orkestern från Globen och Hovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 KV3 Luleå-Frölunda 0-5 KV3 Södertälje-Linköping 1-2 sd KV3 MODO-Färjestad 2-4 KV3 Djurgården-Timrå 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Timrå kommer. Och vår trumma låter högt... Men det viktigaste är att trumman inte låter högt utan den ska låta i takt med klacken för trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts