Game_X Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Är inte så insatt i Ishockey men Timrå vet jag vinner mycket så min vote faller på dom. Jaaa! En Timråit! Aja, idag slutade 1:a rundan i Kvartsfinalerna såhär: Luleå-Frölunda 3-7 Södertälje-Linköping 3-0 MODO-Färjestad 2-1 Djurgården-Timrå 1-3 Highlights kommer förmodligen finnas här senare under kvällen: http://psswe.playout.se/hockeyligan/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Linköping vad sysslar ni med? Faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jaaa! En Timråit! Aja, idag slutade 1:a rundan i Kvartsfinalerna såhär: Luleå-Frölunda 3-7 Södertälje-Linköping 3-0 MODO-Färjestad 2-1 Djurgården-Timrå 1-3 Highlights kommer förmodligen finnas här senare under kvällen: http://psswe.playout.se/hockeyligan/ Ok, du gillar Timrå? Borde kanske också göra det eftersom min favoritspelare lirar där, Jonathan Hedström (Efter hans tid i LÅ) Mange Nilsson, för jag känner honom (Synd han har varit skadad så mkt). Jaja, när jag nu bott i LÅ hela livet så är det ju inte så svårt att gissa vilket lag jag håller på, dock så har vi ju bara ca 2-3 matcher kvar av denna säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Ok, du gillar Timrå? JA! Timrå! SM-Gludet kommer i år, känner på mig det... Tvivlar på att Salo kommer få 0:a nån gång. Den här gången var han 59 sec ifrån :S Redigerad 4 mars, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 JA! Timrå! SM-Gludet kommer i år, känner på mig det... Tvivlar på att Salo kommer få 0:a nån gång. Den här gången var han 59 sec ifrån :S Ok det skulle vara ganska coolt om Timrå tog guldet, eftersom de kom upp från Allsvenskan för bara några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 JA! Timrå! SM-Gludet kommer i år, känner på mig det... Sorry, Mäste Mestarn kommer bli för svåra. Förlust i kväll jag vet men man spräckte nollan på Timrå iaf. Satt det kommer bli svårt för Timrå. 50% Timrå, 50% Zetterberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sorry, Mäste Mestarn kommer bli för svåra. Förlust i kväll jag vet men man spräckte nollan på Timrå iaf. Satt det kommer bli svårt för Timrå. 50% Timrå, 50% Zetterberg Hallå, Kapanen istället för Kiprusoff? Vad tror du? Trodde du att Kapanen skulle Nolla? Vänta tills Kiprusoff är tebax, och hejdå Djurgården... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hallå, Kapanen istället för Kiprusoff? Vad tror du? Trodde du att Kapanen skulle Nolla? Vänta tills Kiprusoff är tebax, och hejdå Djurgården... Ska jag vara ärlig så tror jag inte dom behöver Kiprusoff. Kapanen var faktist bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ska jag vara ärlig så tror jag inte dom behöver Kiprusoff. Kapanen var faktist bra Förvisso. Men Kiprusoff är bättre. *Host*Theodore är inte så bra*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) MIF Redhawks ! De kommer klara kvalet SSK var på hugget i kväll, 3-0 är inte dåligt mot LHC ® Redigerad 6 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag, sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Mäste Mestarna, DIF Mäste Mestarna, DIF. Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Vote: Stockholms Stolthet #1 Vad är en mestare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vad är en mestare? Meste mästarna ska det nog vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) En Djurgården sång som jag gillar även om jag inte är ett fan är Rött för blodet genom hjärta och ben Gult för solens värmande sken Blått för himmel regn och hav STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!!! Den sjunger alltid min kompis ! Redigerad 5 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 En Djurgården sång som jag gillar även om jag inte är ett fan är Rött för blodet genom hjärta och ben Gult för solens värmande sken Blått för himmel regn och hav STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!!! Den sjunger alltid min kompis ! Fin sång de du Själv är man Djurgårdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 En Djurgården sång som jag gillar även om jag inte är ett fan är Rött för blodet genom hjärta och ben Gult för solens värmande sken Blått för himmel regn och hav STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!!! Den sjunger alltid min kompis ! Åh fy sjutton vad jag älskar den låten (sången). När man står i klacken och sjunger den snabbare och snabbare, det är livet det är så fruktansvärt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Skiter i hockey... det kanske var bättre förr då man inte hade skydd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Förvisso. Men Kiprusoff är bättre. *Host*Theodore är inte så bra*Host* Theodore var grym mot Frölunda fast han var inte så jäkla bra mot Timrå. Var det någon mer än jag som var på den matchen? Själv hamna man brevid timrå klacken men vi sjöng på iaf! Förresten varför hade typ alla timrå fans tejpat fast ett getskägg på hakan? Såg förjävligt ut. Vad vore timrå utan zetterberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Theodore var grym mot Frölunda fast han var inte så jäkla bra mot Timrå. Var det någon mer än jag som var på den matchen? Själv hamna man brevid timrå klacken men vi sjöng på iaf! Förresten varför hade typ alla timrå fans tejpat fast ett getskägg på hakan? Såg förjävligt ut. Vad vore timrå utan zetterberg? Jag var faktist inte på den matchen men jag såg den på tv. Jag kommer gå på nästa jag har lovat mig själv det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Matchen på hovet (Kvartsfinal 3) är väl nästan redan slutsåld? För övrigt var det ganska kul och sitta brevid timråklcaken och kolla på alla "original" vissa såg ju ut som dom hade lagt sig under en sten på 60-talet och krypit fram igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Matchen på hovet (Kvartsfinal 3) är väl nästan redan slutsåld? För övrigt var det ganska kul och sitta brevid timråklcaken och kolla på alla "original" vissa såg ju ut som dom hade lagt sig under en sten på 60-talet och krypit fram igår. Det är den jag ska gå på. Jag läste att det skulle vara JK invasion på den matchen (sveriges sämsta hockey publik ska visa upp sig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts