Tackleberry Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Leksand. För vi räknar väl de som spelar i elitserien nästa säsong också?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Djurgår'n for lajf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Leksand. För vi räknar väl de som spelar i elitserien nästa säsong också?.. Ifall dom nu av någon konstig anledning skulle kvala sig in dit ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Inget av dem för jag hejar på Leksand. Säg vad f*n ni vill men jag gör det. Har alltid gjort det och ska alltid göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Har du kommit på den ramsan själv? Skrattretande. Tigern @ jaså, Jag trodde du hajade på något lag i USA? Nej den har jag inte kommit på själv. En av Järnkaminernas populäraste sånger när det gäller hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Inget av dem för jag hejar på Leksand. Säg vad f*n ni vill men jag gör det. Har alltid gjort det och ska alltid göra det. Tycker jag är bra, känner flera som byter lag beroende på hur dom ligger i tabellen, då är man ju ingen äkta fan Redigerad 2 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Brynäs. Synd att det går så dåligt för dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Tycker jag är bra, känner flera som byter lag beroende på hur dom ligger i tabellen, då är man ju ingen äkta fan Måste hålla med dig. Känner för många som byter lag när det går dåligt för ens andra lag. Jag hoppas på att Leksand kommer upp igen av att träna sina spelare. Inte köpa in riktiga NHL proffs. Visst någon går väl an men inte flera stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 D Det är vackert Matteus man får fan gåshud när man ser märket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag hejade på DIF förut men nu skiter jag i Elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 En av Järnkaminernas populäraste sånger när det gäller hockey Komponerar dom andra sånger också? Vaggvisor, scoutsånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 V0te: Djurgår'n såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Brynäs hejar jag på, men dom kommer säkert åka ut eftersom dom är så dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 LHC så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Som alla andra, DJURGÅRN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Fan vilken bunt 08'er det är på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Är inte så insatt i Ishockey men Timrå vet jag vinner mycket så min vote faller på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Fan vilken bunt 08'er det är på detta forum Jag är inte nollåtta, men den staden jag bor i har inget lag med i elitserien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Komponerar dom andra sånger också? Vaggvisor, scoutsånger... Dom komponerar allt, scoutsånger i all ära. här är en. Hej hå, hej hå vi genom skogen gå, tar fram en butelj jag ser en älg. Hej hå, hej hå. Eller denna simpla scoutsång... Pil och båge klapp klapp klapp, Pil och båge klapp klapp klapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts