Ace Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vilket? Vote: Färjestads BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Skulle väl vara intressantare med slutspelslagen just nu...men, men. Linköping HC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Skulle väl vara intressantare med slutspelslagen just nu...men, men. Kom på det när jag hade gjort klart den jaja dom finns ju ändå med Redigerad 2 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag, sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Mäste Mestarna, DIF Mäste Mestarna, DIF. Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Vote: Stockholms Stolthet #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Brynäs så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vote: DIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Öhh? Vilket hockey lag-, är bäst i ELITSERIEN enligt dig? -inget i elitserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Inte intresserad av hockey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Inte ett dugg intresserad, men röstar HV för att det laget ligger närmast kalmar, tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Öhh? Vilket hockey lag-, är bäst i ELITSERIEN enligt dig? -inget i elitserien. Ifall man inte håller på ett lag i elitserien för faen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Det är väl jag det... Ingen är bättre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Sjalvklart MIF Redhawks, bara fr jag har bott dar! fast dar far inte plats sa mycket plats bara... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ensam Timråit... Vote: Timrå IK Btw, Timrå kommer äga DIF i kvarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Btw, Timrå kommer äga DIF i kvarten Och LHC kommer äga SSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 BÄST e väll frölunda men håller på djurgården... fattar inte att folk måste tycka att de laget dom håller på e BÄST ja tycker inte djurgårn e bäst.. men håller på dom ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Och LHC kommer äga SSK! Man kan aldrig vara säker... Fast jag tror det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 fattar inte att folk måste tycka att de laget dom håller på e BÄST Det är det väl ingen som skrivit heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag, sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Mäste Mestarna, DIF Mäste Mestarna, DIF. Sjung nu högt för Djurgår'n vårat lag. Vote: Stockholms Stolthet #1 Har du kommit på den ramsan själv? Skrattretande. Tigern @ jaså, Jag trodde du hajade på något lag i USA? Redigerad 2 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Djurgården så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts