Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Hej, formaterade för ett par dagar sen. Allt på datorn fungerar exakt som innan formateringen, förutom ljudkortet. Eller ja... Kortet är i datorn(duh), hörlurarna är i, drivrutinen är installerad, och den finns i enhetshanterarn. ÄNDÅ får jag inget ljud. Helt tyst. Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Hej, formaterade för ett par dagar sen. Allt på datorn fungerar exakt som innan formateringen, förutom ljudkortet. Eller ja... Kortet är i datorn(duh), hörlurarna är i, drivrutinen är installerad, och den finns i enhetshanterarn. ÄNDÅ får jag inget ljud. Helt tyst. Nån som vet varför? Kollat ljudegenskaper i kontrollpanelen? Ljudet kanske är mute:at Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag hittade en sak när jag lekte lite i kontrollpanelen. "Status: Drivrutinen är aktiverad, men andvänds inte p g a ett okänt problem." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag hittade en sak när jag lekte lite i kontrollpanelen. "Status: Drivrutinen är aktiverad, men andvänds inte p g a ett okänt problem." Du adda mig på msn: Freddna_@hotmail.com Jag har själv haft samma problem och har tankat ett program som funkar jag har själva installationen kvar men kommer inte ihåg var ajg tankade ner den så adda mig så skickar jag den över msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts