Stevex Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Själv tycker jag Bilskolan för alla de fina sladdarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Bilskolan är min favorit. Det är den enda skola jag fått alla guld i och jag tycker man får roligast fordon i Bilskolan (Hotknife). Vote: Bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vote:Bilskolan Enda skolan jag fått alla guld i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Bilskolan är min favorit. Det är den enda skola jag fått alla guld i och jag tycker man får roligast fordon i Bilskolan (Hotknife). Vote: Bilskolan Jag fick Guld i Mcskolan igår det var svårt med "Jump & Stoppie" mycket svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Motorcyckel skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Båtskolan helt klart. Klara den på typ fem minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Båtskolan helt klart. Klara den på typ fem minuter Ja,just därför var den ju tråkigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ja,just därför var den ju tråkigast. Jag kan hålla med om att den var lite för lätt, och det är roligt med lite utmaning. Men jag kan inte motstå båtskolan den är skitrolig helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 VOTE: Motorcykelskolan. För det var skönast musik där när man hade klarat ett test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vote:Motorcykelskolan Den är j......t härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
killen90 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 VOTE:Bilskolan Kuuuuuuuuuul som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Bilskolan.. För det är den enda skola jag INTE fått guld i! så man har lite kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag hann inte rösta med jag tycker att flygskolan var roligast.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Ja fattar inte hur jag klarar "Flying Fish" på båtskolan Redigerad 2 mars, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alecs Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag tycker lätt att flygskolan var roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Motorcykelskolan, lätt. Jäklar va bra det känns att klara allt utan större problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag kan hålla med om att den var lite för lätt, och det är roligt med lite utmaning. Men jag kan inte motstå båtskolan den är skitrolig helt enkelt Mm,den är faktiskt skitrolig men det är ju alla skolorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ja fattar inte hur jag klarar "Flying Fish" på båtskolan Försök att komma så rakt mot rampen som möjligt,och när du är i luften tar du vänstra analogen bakåt så flyger du längre. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts