Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag har registrerat ett konto på Matrix Online beta men jag måste skriva in ett kreditkortsnummer för att aktivera kontot, man kan bara använda Visa/Mastercard etc, jag har inte något av dem.. Notera att de bara vill ha kreditkortsnumret av någon anledning.. Fast de inte tar betalt.. Så jag undrade ifall jag kunde få lite tips på vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Fråga din farsa hur många siffror han har i sitt VISAkonto, sen är det bara trycka lite roligt på siffertangenterna, så får säkert nån skotte med det numret hem en räkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Haha det måste ju fan stämma tänk vilka möjligheter Porr, Guldmedlemskap, Spel, Porr... BTW: topicen i din signatur funkar inte, cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Inga serösa tips??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Sorry för dubbelpost men jag vill verkligen spela!! Är det absolut ingen som vet något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag TROR det är att du skriver in ett nummer som sedan blir "aktivt" när det kommer ur beta eller nåt sånt där... Då det kostar. Väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Sorry för dubbelpost men jag vill verkligen spela!! Är det absolut ingen som vet något??? Om det står så så är det ju så. Hur ska vi hjälpa dig? Ska vi mega haxxaazr0z klienten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Fråga din farsa hur många siffror han har i sitt VISAkonto, sen är det bara trycka lite roligt på siffertangenterna, så får säkert nån skotte med det numret hem en räkning. Om du eller dina föräldrar skulle få den räkningen då? Hur kul skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är det inte gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ifall det är över Fileplanet du försöker ladda hem betan så har de med sina betaversioner bara tänkt låta fileplanetmedlemmar med ett mer 'wannabefileplanet' medlemskonto få spela betan. Detta medlemskontouppgradering kostar ungefär 55 - 70 kr per månad dock får du tillgång till då som sagt betatesten som de lägger upp. Jag tycker det är värt det som f-n! Nyligen så plockade man ju hem F.E.A.R betatestet och gah vad sweet! Fear @ multiplayer = orgasm. Har inte hunnit testa det här matrix online men ska väl plocka det kanske om en stund och testa? Har iofs aldrig varit riktigt inne i Matrixgrejer men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Man kan få e-kort i de flesta bankerna, det funkar som mastercard och visa fast bara på internet. Men om det inte kostar något så är det väl bara att ta farsans kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Det kostar inget.. Kan ni ta och läsa texten lite noggrannare? Jo.. Jag får dock inte ta morsans/farsans kort =/.. Jag frågade, de litar inte på mig. Och jag försöker inte ladda hem något.. Jag har clienten.. Men jag vill AKTIVERA!!! mitt konto.. Redigerad 2 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts