axek Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Åka flyg ca 10 000 meters höjd och sen hoppa, utan fallskärm..... bara falla.......... tills man krossas mot marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 För det första så lever man en micro sekund efter dödsorsaken hur man än dör.... Och det gör j*ävligt ont. Man dör väl när man dör. Man lever väl för tusan inte efter att man är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Åka flyg ca 10 000 meters höjd och sen hoppa, utan fallskärm..... bara falla.......... tills man krossas mot marken Tror att dina inre organ hinner tryckas upp och kväva dig innan du träffar marken... Om du hoppar med benen neråt och hoppar "spiket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 För det första så lever man en micro sekund efter dödsorsaken hur man än dör.... Och det gör j*ävligt ont. annars tycker jag harakiri e lite små äckligt... men annars e det ok att diskutera sånt här... EN microsekund? Ja då lär man ju inte hinna känna så mkt hur som helst eller? Hur man än dör? Ja jag håller med Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Köra ihjäl sig, kan det vara kul måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Blåser man hjärnan av sig så borde man väl känna nåt direkt när kulorna träffar huden, kan man tycka, men faktum är att signalerna är för långsamma! Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Mmm blåser man skallen av sig så känner man nada, eftersom hjärnan redan är jävligt borta. Redigerad 4 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Mmm blåser man skallen av sig så hinner inte hjärnan registrera att huvudet är borta. Var bara det jag ville påtala. Vore kul om hjärnan inte hann registrera att man är död. Så man lever vidare... Näe... Köra ihjäl sig, kan det vara kul måntro? Roligare kan man inte ha. Inte ens om man har en åsna, sju färgkritor, en stekpanna, en rånarluva, ett par läderhandskar och lite fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vore kul om hjärnan inte hann registrera att man är död. Så man lever vidare... Jättekul! Så kan man sätta på sig vampyrtänder och en hatt som det står "Arne Hegefors - Sveriges hjälte" på! Borde göra rätt ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Eller jag vet inte hur jag vill dö...jag tror nog inte fortfarande att jag vill delas av en motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vore kul om hjärnan inte hann registrera att man är död. Så man lever vidare... Jo, vad kul det hade varit! Man hade kunnat ligga och gnaga på nåns fötter hela dagarna. Tror jag ska bli allmänt seg så det händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts