Jump to content

Den ultimata döden

Crouching.tiger
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

>_< Vad är det med alla som vill dö av "skott i hövet"

är ni sjuka eller? jag bryr mig inte hur jag dör, bara jag har levt ett bra liv så....

Den här topicen handlade ju om hur man vill dö? Då skriver man det, och alla vill olika. Om du inte vill skriva hur du vill dö så behöver du ju inte skriva här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på turnè med bandet, vi sitter i turnebussen påväg till Göteborg efter en grym spelning i Köpenhamn. när vi går av bussen i göteborg ller jag plötsligt ihop på marken, med metallica i lurarna. mina bandmedlemmar hämtar hjälp, men det är redan försent.

på begravningen bjuds mina närmsta fans, familj vänner och släkt. i bakrunden spelas :(L) Metallica (L)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bli uppäten av min katt :(

Kanske inte min katt, just, men helst. Vilket rovdjur, förutom människa gåt an. Varför? Jo, för då tillfredställer min död någon.

Nu kommer vi osökt in på ett annat ämne; släng aldrig kött! Gör ni det så har djuret ni ätit av förlorat sitt liv för att bli mat som slängs, och då är dess död helt onödig! Mycket respektlöst! Så, släng gärna grönsaker och annan skit, men icke kött, utan ät mycket av det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bli uppäten av min katt :P

Kanske inte min katt, just, men helst. Vilket rovdjur, förutom människa gåt an. Varför? Jo, för då tillfredställer min död någon.

Nu kommer vi osökt in på ett annat ämne; släng aldrig kött! Gör ni det så har djuret ni ätit av förlorat sitt liv för att bli mat som slängs, och då är dess död helt onödig! Mycket respektlöst! Så, släng gärna grönsaker och annan skit, men icke kött, utan ät mycket av det!

Auu? Vad då? Menar du att om du hittar en död ekorre... äter du den då? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har förmodligen ändå dött i onödan. Alla djur som dör för att tillfredställa människor dör en onödig död.

Och ändå äter jag kött!

(Hyckleri på högsta nivå... :( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor