vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ahh Nu fattar jag! Men hur fungerar den? vad brukar män använda den till? jag förstår inte ordet "slida"... förklara! I detalier! Duu förstår, när män blir löite småkåta, alltså så pitten står rakt upp, vill dom gärna ha samlag med en kvinna! Kvinnor har slidor istället för kukar, men om det är en man som är ensam kanske haninte har någon att knulla med, så då sätter han på "fleshlighten" istället, genom att stoppa in sin penis i öppningen där fram. Notera att jag försöker vara ironisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Duu förstår, när män blir löite småkåta, alltså så pitten står rakt upp, vill dom gärna ha samlag med en kvinna! Kvinnor har slidor istället för kukar, men om det är en man som är ensam kanske haninte har någon att knulla med, så då sätter han på "fleshlighten" istället, genom att stoppa in sin penis i öppningen där fram. Notera att jag försöker vara ironisk... Sexualkunskap eller Eran Älsklings sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Duu förstår, när män blir löite småkåta, alltså så pitten står rakt upp, vill dom gärna ha samlag med en kvinna! Kvinnor har slidor istället för kukar, men om det är en man som är ensam kanske haninte har någon att knulla med, så då sätter han på "fleshlighten" istället, genom att stoppa in sin penis i öppningen där fram. Notera att jag försöker vara ironisk... Ironisk eller erotisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Duu förstår, när män blir löite småkåta, alltså så pitten står rakt upp, vill dom gärna ha samlag med en kvinna! Kvinnor har slidor istället för kukar, men om det är en man som är ensam kanske haninte har någon att knulla med, så då sätter han på "fleshlighten" istället, genom att stoppa in sin penis i öppningen där fram. Notera att jag försöker vara ironisk... Snarare sarkastisk än ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Min bästa sak är GTA San Andreas... när jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts