pKz Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 PS2:an... (Mina)Söta tjejer...Datorn...Nåt mer...Orkar inte skriva mer... Min 11åriga visningsbild jag har på MSN eller? [Host] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min 11åriga visningsbild jag har på MSN eller? [Host] Ärligt, vad är det med folk när det kommer till att tala till Cortez? Hört talas om "respekt" eller, skitunge? Min älsklingssak.. eh, min säng, I guess. Mycket trevlig anrättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Min 11åriga visningsbild jag har på MSN eller? [Host] Juste, respekt! Redigerad 1 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Bortskämd ... For ... Life ... [...] Nice dator skribb. Om du menar att skribb är bortskämd så har du jävligt fel. Han sommarjobbade ihop pengar för att köpa den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om du menar att skribb är bortskämd så har du jävligt fel. Han sommarjobbade ihop pengar för att köpa den där. Det var som, borde göra det själv faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Datorn såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om du menar att skribb är bortskämd så har du jävligt fel. Han sommarjobbade ihop pengar för att köpa den där. Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Har bara haft en favoritsak! Kalle Kanin! :'( :'( Tappade bort honom i sälen när jag var liten, och där ligger han nog fortfarande! :'( Han var en stor och mjuk vit ullig och gullig kani med svarta tassar! Och nu är han död! :'( RIP Kalle Kanin 1991-1997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ärligt, vad är det med folk när det kommer till att tala till Cortez? Hört talas om "respekt" eller, skitunge? Min älsklingssak.. eh, min säng, I guess. Mycket trevlig anrättning. Men chill för fan. Jag & Cortez snackade på MSN samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ingen annan än skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min gura, en tjej och min snopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min anka..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle kunna lägga in en bild på mig själv men.. jag avstår Skulle kunna lägga in en bild på min k** men.. jag avstår Skulle kunna lägga in en bild på min så kallade studio men.. jag har redan gjort det Skulle kunna lägga in en bild på mitt ritblock men.. JAG GÖR DET Har ingen annan bild på själva blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle kunna lägga in en bild på mitt ritblock men.. JAG GÖR DET Du verkar vara jäkligt stolt över den där bilden. Men det har du all rätt att vara med för du ritar jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Du verkar vara jäkligt stolt över den där bilden. Men det har du all rätt att vara med för du ritar jäkligt bra. Oj.. menade inte på det sättet .. det var den ända bilden jag hade med mitt skissblock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Just nu : Gitarren Da Vinci koden (Bok) Min Data . kanske ska fixa lite grejr till den hade jag tänkt , Behlöver inte något megagrymt Grafikort eftersom jag inte är någon Gamer Men tyo 512 mer ram minne och en extern hdd så jävlar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min iPod Tyvärr börjar batteriet svikta. Jag har använt den i 13 månader. Ryktet säger att efter 18 månader är det näst intill obrukbart.. http://www.ipodbattery.com/. *On-topic* Förmodligen iPoden, eller kanske datorn....vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min anka..!! [skämt]Vem av dom är ankan?[/skämt] Min älsklings-sak? Blä, jag hatar svåra frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hmm, Kanske min parfym: http://img168.exs.cx/img168/8409/parfym4gs.jpg(luktar såå gott ) Eller kanske datorn: Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1526MHz Graphics Card: ATI RADEON 9600 Series Memory: 768MB Free Disk Space: 53GB Operating System: Microsoft Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Min anka..!! Liiiiite överstor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts