Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Nej, men du har fortfarande inte någon statistik på hur många invandrare som sa att dem här människorna som stängde var rasister, alltså känns det som om du utgår från att alla invandrade i din skola tyckte dem var rasister...

Redigerad av Xeo001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu skall jag skriva en sak som gjorde mig jävligt förbannad.

Jag hade slutat skolan och skulle precis gå ham med mina kompisar, men vi bestämmer oss för att vara kvar på skolan ett tag till för att kasta snöbollar på varandra. Men lite längre bort står det några killar och röker, och helt plötsligt kastar de en massa snöbollar imot oss, men vi tänkte inte bry oss om dom för dom kan ha knivar och så och det är inge kul. Men min kompis fick en snöboll i huvudet och kastade tillbaka mot rökarna och min kompis råkade träffa en kille. Jag och mina kompisar gick in i skolan igen, sen när vi är därinne kommer det in en kille och skriker "vem kastade snöbollen" och min dumma kompis säger "jag kastade snöbollen" och slagsmålet bröt ut. Några av mina kompisar sprang därifrån men jag och en annan kompis stannade kvar för att försöka stoppa bråket.

Men det som gör mig så förbannad var att killen vart jävligt arg för en småsak och att killen hotade med fruktansvärt bryska saker.

Han sa t.ex

"Jag ska fimpa ciggen i huvet på dig din jävla svenne f***a"

"Jag skall skuta dig din jävla h**a" (På en brytande utländska).

Men det värsta är att man vet aldrig med dom där killarna dom kan säkert ta med sig fler polare ockh komma nästa till vår skola med Baseboll trä.

Jag känner en som går i samma skola som de också och han säger att snor pengar av gammla gubbar. Och att de än gång hade slagit ner en gammal man och sparkat han i huvudet. I min lilla by krylllar det av idioter :)

Redigerad av GTA_PIMP
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade han snackat på brytande turkiska så hade ha knappast sagt saker som "Jag ska fimpa ciggen i huvet på dig din jävla svenne f***a"

För varken: Jag ska fimpa ciggen i huvet på dig din jävla svenne f***a finns i turkiskan.

Kanske dags att åtminstonde försöka förstå att alla invandrare inte kommer från Turkiet.

Orka med den här tråden mer.

Redigerad av Xeo001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade han snackat på brytande turkiska så hade ha knappast sagt saker som "Jag ska fimpa ciggen i huvet" för varken: Jag ska fimpa ciggen i huvet på dig din jävla svenne f***a finns i turkiskan.

Kanske dags att åtminstonde försöka förstå att alla invandrare inte kommer från Turkiet.

Jag vet att inte alla invandrare kommer från Turkiet, och han kanske inte bröt på turkiska men han bröt på invandrarspråk iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att du inte menar mig! :)

Jag menar ju alla naturligtvis, tråden har ju varit full av påhopp.

---------

Invandrare som visar sig bli grova brottslingar bör naturligtvis utvisas.

Alla andra får vara kvar!

---------

2% flyktingar?

Till skillnad från vad allmänheten fåtts att tro har endast 9.839 av de 475.051 utomeuropeiska invandrare som Sverige tagit emot 1990-2000 haft skyddsbehov enligt FN:s flyktingkonvention (enligt SIV/Migrationsverkets statistik). Det innebär att bara 2% faktiskt varit flyktingar.
Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu har du någon gång varit i Flen så är man van vid sånt, är inte rasist eller något sådant men ofta i skolan sitter det kanske en 5-6 utlänningar och de måste verkligen säga något när man går förbi. Men sedan när man stöter på dem själva på stan då hälsar de på en. Men när de är i grupp då är det "Schuu broschan" "kolla in svennen värsta tönten" som gäller, själv tycker ajg många utlänningar ska vara solta och glada över platsen de fått i Sverige! vet inte om det råkade bli lite offtopic här men var bara tvungen att utrycka mig eftersom jag hamnat i ungefär samma situation sälv många gånger!

Så jävla störigt/fult/jobbigt när folk ser ner på en för att man är "svenne". För helvete, detta är Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla störigt/fult/jobbigt när folk ser ner på en för att man är "svenne". För helvete, detta är Sverige.

Är det egentligen nåt rasistiskt med ordet "svenne"? Är ordet "turk" rasistiskt? För liksom, på ett EU-möte eller nåt, så sitter turkiet ledare där eller nåt, så säger dom "Turkey", och sen när de talar om invånare, då blir det väl turkar på svenska?

Dåligt förklarat, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kommer från turkiet så jag kan inte vara rasist

Rasism har ingenting med om man är från Turkiet eller Sverige, eller från något annat land, att göra. Det har med.. ja, rashat att göra helt enkelt.

Om ett gäng svarta människor bestämmer sig för att skapa en klubb eller något och döda vita, är de rasister.

Om ett gäng vita människor bestämmer sig för att skapa en klubb eller något och döda svarta, är de rasister.

Osv, med alla "raser". >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rasism har ingenting med om man är från Turkiet eller Sverige, eller från något annat land, att göra. Det har med.. ja, rashat att göra helt enkelt.

Om ett gäng svarta människor bestämmer sig för att skapa en klubb eller något och döda vita, är de rasister.

Om ett gäng vita människor bestämmer sig för att skapa en klubb eller något och döda svarta, är de rasister.

Osv, med alla "raser". :ermm:

Du glömde gula. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ordet "turk" rasistiskt? För liksom, på ett EU-möte eller nåt, så sitter turkiet ledare där eller nåt, så säger dom "Turkey", och sen när de talar om invånare, då blir det väl turkar på svenska?

Förutom en sak: Turkiet är inte med i EU. (Har för mig att dom inte kan bli medlemmar förrns 2010-2015 någon gång)

Edit: Aja rätt ska vara rätt... >_<

Såg ni nyheterna? Utlänningar som begår brott SKA skickas tillbaka...

Låter som ett bra förslag. Något som egentligen borde vara självklart iof.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...