Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag hadde en kille i min klass förut(utlänning) och så mucka han hella tiden men jag orka inte bry mig så nr en dag jag blev fett lack när han höll på med dåliga din mamma skmt så kalla jag honom bög då sa han att jag var en rasse ( :) )

och senare så kom orden som svennejävel medmera så jag sa att han var en rasse och skulle bara hålla kften och gissa vad han sa till mig?

jag kommer från turkiet så jag kan inte vara rasist

nån av dom dummaste personerna jag mött

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Xeo001: En svensk har väl mer rätt att stanna i Sverige eftersom att han är från Sverige. Och var skulle dom skicka svensken annars ? Danmark kanske? Eller Norge? Eller kanske Irak?

@ swat: Haha den turken kan inte ha varit smart haha

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hadde en kille i min klass förut(utlänning) och så mucka han hella tiden men jag orka inte bry mig så nr en dag jag blev fett lack när han höll på med dåliga din mamma skmt så kalla jag honom bög då sa han att jag var en rasse ( :) )

och senare så kom orden som svennejävel medmera så jag sa att han var en rasse och skulle bara hålla kften och gissa vad han sa till mig?

jag kommer från turkiet så jag kan inte vara rasist

nån av dom dummaste personerna jag mött

Fan vad IQ-befriad man kan vara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Xeo001: En svensk har väl mer rätt att stanna i Sverige eftersom att han är från Sverige. Och var skulle dom skicka svensken annars ? Danmark kanske? Eller Norge? Eller kanske Irak?

Vad du måste förstå är att för att vara svensk medborgare måste man inte vara född i Sverige, skit samma om du kommer från Iran, Finland, USA eller Australien, så länge du har ett medborgarbevis utskrivet så är du svensk medborgare. Så länge du är svensk medborgare har du medborgerliga rättigheter, vare sig du är invandrare eller född i Sverige. :)

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en kille för 4 veckor sen som jag har fixat så han sängts av på en sida på internet eftersom han hotade mig.så sen kom han och sa med världens töntigaste röst+ var han med en trög tjej och sa:

-Är du tuff?

-Nej

-Bäst för dig annars skulle du få spö

-kul då

-du är en tönt

Sen so när vi gick ut så asgarvade jag och min polare som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Xeo001: En svensk har väl mer rätt att stanna i Sverige eftersom att han är från Sverige. Och var skulle dom skicka svensken annars ? Danmark kanske? Eller Norge? Eller kanske Irak?

Så två svenska medborgare, en med invandrar bakgrund den andra född i Sverige, vi skickar iväg invandraren för han är ändå inte svensk? Svenska medborgare ska inte deporteras.

Det här är den dummaste jävla topicen någonsin, alla samlar ihop sina fina ögonblick sen en invandrare sagt något skit till dem på gatan, hurra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Crice: Jo men är man från ett annat land så är det väl ändå mer logiskt att man skickar tillbaka dom till sitt land än att skicka svenskarna till Sverige som dom redan är i ?

Det är bättre att ge dem en rättvis rättegång och det straff som domstolen anser är vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bara ett exempel, kan dra upp ett exempel till. När dom skulle lägga ner en skola här där det bara gick 2% svenskar och resten invandrare så var dom som ville lägga ner skolan rasister helt plötsligt, jag hörde hur många i min gamla klass pratade om det o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det betyder att alla invandrare är riktiga elakingar som skriker "rasist" vid minsta lilla? När du berättar det så låter det lätt så.

Kan ocksåå tillägga att det med skolan inte heller är fakta för ALLA invandrarna på skolan sa inte "RASISTER" för att skolan skulle läggas ner.

Redigerad av Xeo001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hadde en kille i min klass förut(utlänning) och så mucka han hella tiden men jag orka inte bry mig så nr en dag jag blev fett lack när han höll på med dåliga din mamma skmt så kalla jag honom bög då sa han att jag var en rasse ( :) )

och senare så kom orden som svennejävel medmera så jag sa att han var en rasse och skulle bara hålla kften och gissa vad han sa till mig?

jag kommer från turkiet så jag kan inte vara rasist

nån av dom dummaste personerna jag mött

Haha den hamnar på signaturen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att fängelserna blir smockfulla och skattebetalare får hosta upp med flera gånger så mycket pengar för att fängelserna ska få råd med personal och mat till alla fångar, kanske?

Det är väll kanske därför som en del vill att invandrare som bara kommer hit och gör skit får åka hem igen. Nu påstår jag inte att alla gör det, och dessutom kan många vara födda i Sverige. Då ska de givetvis inte utvisas...

jag kommer från turkiet så jag kan inte vara rasist

Det var det dummaste jag nånsin hört. Du vet ju inte ens vad en rasist är för bövelen. Så vitt jag vet så är det en person som inte gillar människor som tillhör andra raser. Dvs har annan hudfärg. En svart rasist gillar alltså kanske inte vita personer...

Jag kan faktiskt inte komma på migsjälv ha talat med någon som inte är född i Sverige eller som kommer från något annat land. Det bor inga invandrare här, helt enkelt. Det enda jag sett av invandrare har varit negativt, så då är det väll antalggien så att man får fördommar, som epix sa ungefär. Var och såg Spiderman 2 på premiären i Malmö tex. Var givetvis ett gäng turkar som skrek och fördärvade hela filmen. De blev utkastade men kom givetvis in igen...

Jag tycker de kunde ha haft med lite fler invandrare i TV. Extraförlängda avsnitt av Efterlyst skulle inte vara fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var bara ett exempel, kan dra upp ett exempel till. När dom skulle lägga ner en skola här där det bara gick 2% svenskar och resten invandrare så var dom som ville lägga ner skolan rasister helt plötsligt, jag hörde hur många i min gamla klass pratade om det o.s.v.

Öh, ja? Jag kallar det samma sak. Det är diskriminering. Även om en skola är fylld till 100% med invandrare, ser jag inte det som ett problem då de är lika mycket svenska medborgare som helsvenska barn, och har därmed samma rättigheter till att gå i skolan.

Det är diskriminering/rasism att ge helsvenska barn vissa rättigheter, och utesluta de rättigheterna för invandrarbarn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...