Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

Okej, om vi ska snacka om invandrare som gör brott, så kan jag bara säga att jag håller med. En invandrare som begått ett brott ska inte få det bättre än en svensk som begått ett brott. Inte heller ska en svensk som begått ett brott få det bättre än en invandrare som begått ett brott. Brottsling som brottsling, saken är bara den att jag blir väldigt förbannad då jag läser posts av folk som tycker att "eftersom så många invandrare är brottslingar så borde man skicka de jävlarna tillbaka till Turkiet", då man generaliserar till den grad att man räknar in perfekt laglydiga invandrare. Generalisering av alla slag tycker jag är ett enda stort fiasko, då man inte har några som helst fakta eller erfarenheter till att stödja ens ord. Ett ännu värre fall är när man hör av en yttre källa (förälder/tidning/hemsida) att invandrare enbart förstör samhället, och börjar ta efter och verkligen tro på vad källan säger. Säg bara vad du själv kan stå för, och tala bara om sådana här, faktiskt väldigt tunga, ämnen om du vet att du talar sanning.

Men egentligen har de invandrare som kommit hit och sen begår ett brott försatt sin chans att få vara här.. Istället för att ta plats i våra fängelser kan de skickas till sina egna hemland..

Sen tycker jag ju inte heller laglydiga invandrare som sköter sig bra inte ska behöva lida för att vissa inte kan sköta sig.. Men om det nu är så att så många invandrare begår brott( om nu 80% stämmer) så kanske man borde lsuta ta in dom här i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag håller med där, livstid ska vara livstid. Och det ska vara livstid nästan jämt på nästan alla straff, jag menar, jag ser ingen annan konsekvens av det utan att brottsligheten minskar?

Att fängelserna blir smockfulla och skattebetalare får hosta upp med flera gånger så mycket pengar för att fängelserna ska få råd med personal och mat till alla fångar, kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i Sverige så kan man inte säga vad man tycker om invandrare för då är man plötsligt "rasse" och "nazze". Man kan inte ens få vara patriot i detta samhälle. Men jag tycker att om en invandrare blir tagen och blir dömd till livstid så ska dom skickas tillbaka till det ursprunliga landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att Crice är en gud på att formulera sig, men jag har fått mer och mer rasistiska åsikter om mig och jag kan säga att jag hatar invandrare, för varenda en jag stött på, träffat och som jag sett har varit som en typisk snubbe som ni har nämnt. Det kanske är fördommar, men det är nästan sant att alla är så. :)

Det här låter smartare.

"Jag hatar alla invandrare jag träffat hittills."

Och folk ska inte komma och snacka om att invandrare är kaxiga! Jag träffade på ett par helsvennar som kaxade som fan hela vägen på bussen i över 20 min. Jag har träffat dessa människor en och en, sökt upp dom, och träffat dom när dom var ensamma.

Vet ni vad dom sa? Jo, så här.

"Näää, jag har aldrig sett dig förut."

Jävla fega kuksugare som inte vågar stå för vad dom gjort när dom är ensamma. Vill slita nacken av dom.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det såhär.

Jag gick hemmåt från trummingen (Trumlektioner), så går jag försjunken i mina tankar, på andra trottoaren går två stycken. En turk (Inget rasistiskt) och en tjej. Jag sneglar på dom och turken utbrister direkt "Vafan glor du på?".

"Inget" svarar jag och tittar ner i marken och fortsätter gå.

"Vad heter du?" frågar han, och tjejen fnissar som fan. Jag stannar och säger "Va?". 

"Heter du Hugo?"

"Ja..?"

"Du är så jävla kaxig va"

"Ok" säger jag och börjar gå vidare, bakom mig hör jag

"Du vågar kaxa dig på nätet men inte här på gatan, jävla Harry Potter tönt"

Jag känner inte ens killen, jag vet vem han är, men jag har aldrig gjort honom något, aldrig ens snackat med honom. Min kompis känner honom, men jag och hon har blivit lite ovänner på det senaste. Detta har nog med det att göra, men endå.

Jag blir så jävla förbannad på sånna idioter som påstår att jag har kaxat mig då jag aldrig snackat med honom.. :)

Du skulle ha dragit tårgas i ansiktet på han, sen släpat in hans brud i buskarna, slå henne blodig och sedan sodomiserat henne medans hon försöker hosta ut en blandning av blod och tänder, efter du var klar med henne skulle du gått tillbaks till killen sparkat han i huvudet ett par gånger och snittat han lite överallt med en slö kniv, om det hade varit jag, skulle jag (om jag hade med mig) börjat med att snitta bort hans ögonlock med ett rakblad. Sen skulle gått på riktigt hårt, och tagit fram den slöa matkniven och skärt ut en stor jävla köttbit från hans arm, och tvingat hans flickvän att äta upp den.medans du lägger din sats på hennes ansikte. Det är vad du skulle ha gjort.

Meningen med detta smått morbida inlägg är helt enkelt att du inte ska ta nån skit över huvudtaget, jag har träffat på kaxiga blattar och kaxiga svennar, det är samma skit för mig, om du visar dig svag kommer såna här svin aldrig sluta tracka dig.

Vissa blattar har ett behov av att hävda sig, vissa svenskar likaså, vissa blattar e kaxiga vissa är fega, samma sak när det gäller svenskar,

Om vi alla skulle ta in lite lärdom från varandra istället, typ mötas halva vägen, så skulle allt nog ordna sig för det bättre.

Istället för att generalisera varandra, för som det ser ut nu, så är alla blattar kaxiga och svenskar vågar inte stå upp för sig själva, och det är helt fel bild om du frågar mig.

Jag skiter ifall du är blatte eller svenne, ta inte skit från nån!

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En invandrare som förstör Sverige genom att sparka sönder en papperskorg ska skickas hem för att han förstör Sverige. En svensk som förstör en papperskorg ska få stanna kvar i Sverige så att han kan fortsätta att förstöra Sverige?

Eeehm, nej har någon påstått det eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En invandrare som förstör Sverige genom att sparka sönder en papperskorg ska skickas hem för att han förstör Sverige. En svensk som förstör en papperskorg ska få stanna kvar i Sverige så att han kan fortsätta att förstöra Sverige?

En invandrare som mördar, rånar mm ska skickas hem till sitt hem land.

Jag rokar itne skriva mer......OVER AND OUT!

godnatt folks!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...