Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

Ni som har tidningen "Skånskan". Finns det avdelningar till alla städer i skåne. På malmö delen så står det en hel rad med grejer som har hänt (ganska säker på att invandrarna är skyldiga till stor del av det) Det har stått : (är sant) "En kille på en modep rykte väskan från en tant och körde mot rosengår" Det förklarar allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Nog för att Crice är en gud på att formulera sig, men jag har fått mer och mer rasistiska åsikter om mig och jag kan säga att jag hatar invandrare, för varenda en jag stött på, träffat och som jag sett har varit som en typisk snubbe som ni har nämnt. Det kanske är fördommar, men det är nästan sant att alla är så. :P

Samma här. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att Crice är en gud på att formulera sig, men jag har fått mer och mer rasistiska åsikter om mig och jag kan säga att jag hatar invandrare, för varenda en jag stött på, träffat och som jag sett har varit som en typisk snubbe som ni har nämnt. Det kanske är fördommar, men det är nästan sant att alla är så. :o

Nog för att jag är en gud på att formulera mig, men jag har ju rätt också.

Till exempel, i mitt liv har jag säkert stött på femhundra olika invandrare av olika anledningar (och då menar jag att jag har fört en konversation med dem också, inte bara gått förbi dem på stan eller så), och jag kan väl säga att femtio stycken av dem har varit otrevliga. I min skola är väl runt 70% av alla elever invandrare, och ta mig fan om alla inte är extremt trevliga.

kariya och epix, jag beklagar att ni har haft sådan otur, men jag slår vad om att ni har stött på lika många helsvenska som har varit otrevliga, för alla är olika. Även om invandrares kultur skiljer sig från våran, och även om helsvenska barn kan tycka den är "hårdare", med fula ord, slag och så, så är den ganska trivsam när man kommit under skinnet på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice, du har haft tur att komma till ett sånt bra ställe, tyvärr är det tvärtom här :o

Och för den sakens skull har du ingen anledning att dra ner alla invandrare i smutsen. Jag tvivlar på att du:

A, ens har fakta att backa upp det faktum att 80% av alla kriminella som sitter på anstalt här i landet är invandrare.

B, haft en bra uppväxt med en mamma och en pappa som berättat för dig att alla är lika värda. Detta är beklagligt å det grövsta och jag tycker att du borde gå till en psykolog om du ofta känner hat mot andra folkgrupper.

Stå på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att Crice är en gud på att formulera sig, men jag har fått mer och mer rasistiska åsikter om mig och jag kan säga att jag hatar invandrare, för varenda en jag stött på, träffat och som jag sett har varit som en typisk snubbe som ni har nämnt. Det kanske är fördommar, men det är nästan sant att alla är så. :o

Jag har stött på både trevliga och otrevliga invandrare.. Dessvärre har det varit mer av den otrevliga typen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till exempel, i mitt liv har jag säkert stött på femhundra olika invandrare av olika anledningar (och då menar jag att jag har fört en konversation med dem också, inte bara gått förbi dem på stan eller så), och jag kan väl säga att femtio stycken av dem har varit otrevliga. I min skola är väl runt 70% av alla elever invandrare, och ta mig fan om alla inte är extremt trevliga.'

Hmm, i min skola finns det väl ungefär 50 - 60%, och nästan alla är otrevliga och har muckat med mig någon gång, slagits eller helt enkelt fuckat åt en utan anledning! Jag har försökt prata snällt med flera av dem, men då har dom kallat mig "fjant" och "jävla bög"...

kariya och epix, jag beklagar att ni har haft sådan otur, men jag slår vad om att ni har stött på lika många helsvenska som har varit otrevliga, för alla är olika. Även om invandrares kultur skiljer sig från våran, och även om helsvenska barn kan tycka den är "hårdare", med fula ord, slag och så, så är den ganska trivsam när man kommit under skinnet på dem.

Så sant att den är hårdare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för den sakens skull har du ingen anledning att dra ner alla invandrare i smutsen. Jag tvivlar på att du:

A, ens har fakta att backa upp det faktum att 80% av alla kriminella som sitter på anstalt här i landet är invandrare.

B, haft en bra uppväxt med en mamma och en pappa som berättat för dig att alla är lika värda. Detta är beklagligt å det grövsta och jag tycker att du borde gå till en psykolog om du ofta känner hat mot andra folkgrupper.

Stå på dig.

Tvivla du på.. Men han har haft en bra uppväxt och fått lära sig att alla är lika värda.. Och det vet jag nog bäst av alla här :)

Dessutom har han aldrig sagt att invandrare är mindre värda.. Han har bara sagt att han är trött på att dom är här och att vissa förstör och har sig.. Det är två HELT skilda saker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och för den sakens skull har du ingen anledning att dra ner alla invandrare i smutsen. Jag tvivlar på att du:

A, ens har fakta att backa upp det faktum att 80% av alla kriminella som sitter på anstalt här i landet är invandrare.

B, haft en bra uppväxt med en mamma och en pappa som berättat för dig att alla är lika värda. Detta är beklagligt å det grövsta och jag tycker att du borde gå till en psykolog om du ofta känner hat mot andra folkgrupper.

Stå på dig.

Jag har fått faktan från lärare, räcker det? Tidningar har jag också fått det ifrån.

Men herregud jag känner hat mot de invandrare som förstör!

De som förstör Sverige. Och jag anser att de borde få åka tillbaka till de land de hör hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför dras alla invandrare in i den här disskussionen, alla ska dömas som individer, inte folkgrupper. Förresten har samma sak hänt mig, med både svenskar och invandrare. Men jag skiter fullständigt i dem, har de inget bättre för sig så kan de ge sig på människor på gatan, ha så jävla kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är synd att all statistik om det där verkligen stämmer.

Sveriges brottslighet består av kriminella svenskar också, men det är till en grov största del invandrare som utför kriminella handlingar. Visst, du har säkert träffat en jättetrevlig krets men det är fortfarande ett helsike att folk kan vara så respektlösa så att dom får leva här i Sverige, men ändå förstör dom vårat fina land.

Kalla mig gärna rasist, själv ser jag mig inte som det, utan mer som än älskare av ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är synd att all statistik om det där verkligen stämmer.

Sveriges brottslighet består av kriminella svenskar också, men det är till en grov största del invandrare som utför kriminella handlingar. Visst, du har säkert träffat en jättetrevlig krets men det är fortfarande ett helsike att folk kan vara så respektlösa så att dom får leva här i Sverige, men ändå förstör dom vårat fina land.

Kalla mig gärna rasist, själv ser jag mig inte som det, utan mer som än älskare av ordning.

Jag ser dig mer som nationalistisk än rasistisk, och jag håller med dig på alla punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, om vi ska snacka om invandrare som gör brott, så kan jag bara säga att jag håller med. En invandrare som begått ett brott ska inte få det bättre än en svensk som begått ett brott. Inte heller ska en svensk som begått ett brott få det bättre än en invandrare som begått ett brott. Brottsling som brottsling, saken är bara den att jag blir väldigt förbannad då jag läser posts av folk som tycker att "eftersom så många invandrare är brottslingar så borde man skicka de jävlarna tillbaka till Turkiet", då man generaliserar till den grad att man räknar in perfekt laglydiga invandrare. Generalisering av alla slag tycker jag är ett enda stort fiasko, då man inte har några som helst fakta eller erfarenheter till att stödja ens ord. Ett ännu värre fall är när man hör av en yttre källa (förälder/tidning/hemsida) att invandrare enbart förstör samhället, och börjar ta efter och verkligen tro på vad källan säger. Säg bara vad du själv kan stå för, och tala bara om sådana här, faktiskt väldigt tunga, ämnen om du vet att du talar sanning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, om vi ska snacka om invandrare som gör brott, så kan jag bara säga att jag håller med. En invandrare som begått ett brott ska inte få det bättre än en svensk som begått ett brott. Inte heller ska en svensk som begått ett brott få det bättre än en invandrare som begått ett brott. Brottsling som brottsling, saken är bara den att jag blir väldigt förbannad då jag läser posts av folk som tycker att "eftersom så många invandrare är brottslingar så borde man skicka de jävlarna tillbaka till Turkiet", då man generaliserar till den grad att man räknar in perfekt laglydiga invandrare. Generalisering av alla slag tycker jag är ett enda stort fiasko, då man inte har några som helst fakta eller erfarenheter till att stödja ens ord. Ett ännu värre fall är när man hör av en yttre källa (förälder/tidning/hemsida) att invandrare enbart förstör samhället, och börjar ta efter och verkligen tro på vad källan säger. Säg bara vad du själv kan stå för, och tala bara om sådana här, faktiskt väldigt tunga, ämnen om du vet att du talar sanning.

Vi kan inte ha kvar invandrare som har begått brott. Chansen är att de gör om det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...