Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

Ni kanske inte hörde om eller såg Insider på tv3, tror de var förra veckan, invandrar gäng tar ju över förorterna, förmodligen också innerstäderna om nåra år också. :o

I mitt område, kallat Brandbergen, en del av Haninge, bor det typ BARA invandrare. Ingen här är helt svensk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skulle inte Crice lämna forumet?

Eller det var bara för att du vill höra alla som skulle sakna dig och att alla skulle gilla dig?

Vad fanken har det med saken att göra? Om du så gärna vill veta, så uppskattar jag att du bryr dig, men.. eh, för det första, varför skulle jag vilja öka min popularitet på en Internet-sida? Får nog av varan i verkligheten. :o

Och, ehm, jag kikar in titt som tätt. Ni får ju inte känna er alltför säkra.

Och angående att invandrare "tar över" förorterna.. vad är problemet? "Helsvenska" styr ju Lidingö och Strandvägen för sjutton, låt invandrarna ta förorterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fanken har det med saken att göra? Om du så gärna vill veta, så uppskattar jag att du bryr dig, men.. eh, för det första, varför skulle jag vilja öka min popularitet på en Internet-sida? Får nog av varan i verkligheten. :o

Och, ehm, jag kikar in titt som tätt. Ni får ju inte känna er alltför säkra.

Och angående att invandrare "tar över" förorterna.. vad är problemet? "Helsvenska" styr ju Lidingö och Strandvägen för sjutton, låt invandrarna ta förorterna.

Så många abrn som dem föder och så många som flyttar hit blir det bara en tidsfråga innan de kommer vara fler invandrare än svenskar. Jag tycker vi ska skicka hem de invandrare som sitter i våra anstalter eller gjort något brottsligt.

Angående att du skulle lämna, varför skriver du då att du ska sticka här ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så många abrn som dem föder och så många som flyttar hit blir det bara en tidsfråga innan de kommer vara fler invandrare än svenskar. Jag tycker vi ska skicka hem de invandrare som sitter i våra anstalter eller gjort något brottsligt.

Och det gör vi också. Mer än du kan ana. Sedan, att invandrare föder fler barn än genuint svenska, vad är det för skit? Kan det ha något att göra med att man förr i tiden såg arabiska shejker som stora tjocka män med femhundra fruar, eller? Jag har själv aldrig sett en invandrarfamilj med fler än fyra barn, varken i verkligheten eller på TV. Och, självklart kan det förekomma att en invandrarfamilj han många barn, men det ju som Hitler sa om judarna:

"De är råttor, och förökar sig som sådana."

Fint att du låter som Adolf, kariya. :o

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det gör vi också. Mer än du kan ana. Sedan, att invandrare föder fler barn än genuint svenska, vad är det för skit? Kan det ha något att göra med att man förr i tiden såg arabiska shejker som stora tjocka män med femhundra fruar, eller? Jag har själv aldrig sett en invandrarfamilj med fler än fyra barn, varken i verkligheten eller på TV. Och, självklart kan det förekomma att en invandrarfamilj han många barn, men det ju som Hitler sa om judarna:

"De är råttor, och förökar sig som sådana."

Fint att du låter som Adolf, kariya. :o

Själv har jag sett familjer med 9 barn. Jag bor vid en stad som har fruktansvärt mycket invandrare. Varje morgon när jag läser vårt folkblad har det varit någon invandrare som antligen rånat en affär, slagit ner en tant, förstört resecentrum eller helt enkelt slagit ner en oskyldig människa med en fin och ny mobiltelefon.

Jag kanske låter som Hitler när jag säger så, men mitt budskap är inte att döda invandrarna som kommer hit utan att jag tycker att vi skickar hem dem som sitter i våra anstalter och de som gjort något brottsligt.

Och sen så behöver vi inte ta in så mycket invandrare.

BTW Tycker du att det är fint att vara som Hitler?

Hmm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det gör vi också. Mer än du kan ana. Sedan, att invandrare föder fler barn än genuint svenska, vad är det för skit? Kan det ha något att göra med att man förr i tiden såg arabiska shejker som stora tjocka män med femhundra fruar, eller? Jag har själv aldrig sett en invandrarfamilj med fler än fyra barn, varken i verkligheten eller på TV. Och, självklart kan det förekomma att en invandrarfamilj han många barn, men det ju som Hitler sa om judarna:

"De är råttor, och förökar sig som sådana."

Fint att du låter som Adolf, kariya. :o

De som du säger nu tog dom upp för ett tag sen i Tv och saken är den att dom flesta vill sitta av sitt fängelse straff i hemlandet men dom får inte för Sverige.

tror de var "debatt"

men jag är inte säker...

så jag skyller faktiskt på rEgeringen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje morgon när jag läser vårt folkblad har det varit någon invandrare som antligen rånat en affär, slagit ner en tant, förstört resecentrum eller helt enkelt slagit ner en oskyldig människa med en fin och ny mobiltelefon.

Och varje dag är det sextusen så många invandrare som inte gjorde någonting brottsligt alls.

Jag kanske låter som Hitler när jag säger så, men mitt budskap är inte att döda invandrarna som kommer hit utan att jag tycker att vi skickar hem dem som sitter i våra anstalter och de som gjort något brottsligt.

Och sen så behöver vi inte ta in så mycket invandrare.

Okej, och de som gjorde det brottsliga du nyss talade om? Eller, liksom, vad fick du det du nyss talade om ifrån? Från anstalter till allmänt hat. Fina grejer.

BTW Tycker du att det är fint att vara som Hitler?

Hmm...

Det måste vara svårt att vara så in i helvete dum i huvudet som du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, och de som gjorde det brottsliga du nyss talade om? Eller, liksom, vad fick du det du nyss talade om ifrån? Från anstalter till allmänt hat. Fina grejer.

Det måste vara svårt att vara så in i helvete dum i huvudet som du är.

Och varje dag är det sextusen så många invandrare som inte gjorde någonting brottsligt alls.
Vet du vad Polisen gör här? De skiter i det. Min brors kompis blev överfallen av några invandrare och tog hans mobil. Vet vad polisen sa? Vi reder ut det på söndag.

Okej, och de som gjorde det brottsliga du nyss talade om? Eller, liksom, vad fick du det du nyss talade om ifrån? Från anstalter till allmänt hat. Fina grejer.

Som sakt de gör inte mycket här. Jag vet inte hur det är i resten av landet men det är lite märkligt att det är över 80% invandrare i anstalterna.

Det måste vara svårt att vara så in i helvete dum i huvudet som du är.

:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte börja kaxa mot ett gäng turkar, då slutar det nog med att jag ligger på marken knivskuren och halvdöd.

Det hände min kompis! (kompis och kompis, en snubbe jag känner till) Han var ute och gick på stan på kvällen, när ett gäng med utlänningar började kaxa med honom, han kaxade tillbaks, och dom skar ner honom! Därför är jag själv lite försiktig... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Regeringen är blind.. De borde fatta att vid det här laget borde vi inte ta fler invandrare.. Ju mer invandrare som kommer in i landet ju mer rasism blir det.. Så varför inte göra som Norge som kanske tar in 2 stycken per år?

I Norge är nationaldagen en stor dag.. I Sverige får man ju fan inte ens sjunga sin nationalsång utan att bli anklagad för att vara rasist! Det är sjukt.. Hatar den jävla regeringen :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad Polisen gör här? De skiter i det. Min brors kompis blev överfallen av några invandrare och tog hans mobil. Vet vad polisen sa? Vi reder ut det på söndag.

Vet du varför? De var upptagna med ett fall där några helsvenska rånare mördat en gammal tant. Synd.

Som sakt de gör inte mycket här. Jag vet inte hur det är i resten av landet men det är lite märkligt att det är över 80% invandrare i anstalterna.

Nämn vilka anstalter du menar, så ska jag kolla upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du varför? De var upptagna med ett fall där några helsvenska rånare mördat en gammal tant. Synd.

Nämn vilka anstalter du menar, så ska jag kolla upp det.

Det har aldrig hänt att någon svensk har mördat någon här. Men för några veckor sedan sköt en invandrare ihjäl sin fru.

Det är alla anstalter :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att Crice är en gud på att formulera sig, men jag har fått mer och mer rasistiska åsikter om mig och jag kan säga att jag hatar invandrare, för varenda en jag stött på, träffat och som jag sett har varit som en typisk snubbe som ni har nämnt. Det kanske är fördommar, men det är nästan sant att alla är så. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...