Frostic Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Den där sidan är inte ens officiell så man ska ta det som står där med en nypa salt, det mesta är ju rykten eftersom Rockstar inte har gett oss mer info än att det kommer utspela sig i LC med ny story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Den där sidan är inte ens officiell så man ska ta det som står där med en nypa salt, det mesta är ju rykten eftersom Rockstar inte har gett oss mer info än att det kommer utspela sig i LC med ny story. Den är inte officiell men där står allt vi vet om GTA: PSP just nu. Jag har inte påpekat att den är officiell heller.. Och inget där är rykten... Läs själv. Och det är inte Rockstar som ger ut informationen, det är Take2. Vad vi har fått reda på: Utspelar sig i LC Det kommer att släppas under Take2´s tredje kvartal. Rockstar Leeds gör spelet. Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Den är inte officiell men där står allt vi vet om GTA: PSP just nu. Jag har inte påpekat att den är officiell heller.. Och inget där är rykten... Läs själv. Och det är inte Rockstar som ger ut informationen, det är Take2. Vad vi har fått reda på: Utspelar sig i LC Det kommer att släppas under Take2´s tredje kvartal. Rockstar Leeds gör spelet. Jippi jag som tänkte köpa den i maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts