krilleo6 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Nån som vet lite om gta:psp eller har nån bild skriv de här då!!! Redigerad 1 mars, 2005 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nån som vet lite om gta:psp eller har nån bild skriv de här då!!! All information om GTA PSP: Gta: PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Det skulle väl bli som ett nyare GTA3 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Det skulle väl bli som ett nyare GTA3 va? Nej, det ska bli ett nytt spel som utspelar sig i Liberty City.. Läs lite mer på sidan om spelet Redigerad 1 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nej, det ska bli ett nytt spel som utspelar sig i Liberty City.. Läs lite mer på sidan om spelet Okej, då har jag hört lite falskt då, men Liberty City verkar ju handlingen utspela sig i enligt sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Okej, då har jag hört lite falskt då, men Liberty City verkar ju handlingen utspela sig i enligt sidan Ja, jag sa ju att spelet kommer att utspela sig i Liberty City? Redigerad 1 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Kolla på:http://www.gtapsp.com/index.php?page=characters där e clude från gta:3. Så tror ni att de e vanliga gta:3 eller att de kommer va nya uppdrag,borttagna moddar m.m? Och det ser ju att att vara bättre grafik än på ps2 alltså inte lika kantigt Redigerad 1 mars, 2005 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Och det ser ju att att vara bättre grafik än på ps2 alltså inte lika kantigt Hur kan du säga så? Det finns ju inga bilder från det än Redigerad 1 mars, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Hur kan du säga så? Det finns ju inga bilder från det än Men gå in på http://www.gtapsp.com och kolla efter bilder så ser du (kanske).Eller så kanske dom har klistrat in från GTA3 vem vet? Redigerad 3 mars, 2005 av krilleo6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Men gå in på http://www.gtapsp.com och kolla efter bilder så ser du (kanske).Eller så kanske dom har klistrat in från GTA3 vem vet? Det är bilder från GTA 3, eftersom det utspelar sig på Liberty City.. Och om du vore smart/kunde engelska så skulle du förstå detta(det står längst upp på "character" sidan): Since the game has yet to be fully unveiled, the characters that will feature in the game remain a mystery. It is not yet clear if this game will feature new characters, or whether it will be a direct sequel to Grand Theft Auto III or Grand Theft Auto: Advance, with both of these titles being set in Liberty City. The lead characters from these two games - Mike (GTA: Advance) and Claude (GTA III) will likely return, along with many other familiar faces from GTA titles of the past. Redigerad 4 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja, jag sa ju att spelet kommer att utspela sig i Liberty City? Jag frågade ju om det skulle bli ungefär som ett nytt GTA3, nej säger du. Blir staden Liberty City blir det typ ett nytt GTA3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jag frågade ju om det skulle bli ungefär som ett nytt GTA3, nej säger du. Blir staden Liberty City blir det typ ett nytt GTA3.. Inte för att vara taskig men det där lät ganska idiotiskt. Tex: Pelle gör ett spel som utspelar sig i New York, han kallar staden för Liberty City. Spelet görs till Playstation 2. Han kallar spelet för Hejsan 3 Olle gör ett nytt spel som också utspelar sig i New York, han kallar också staden för Liberty City, han kallar spelet för Hejsan PSP. Spelet görs till PSP. <-- Betyder detta att Olle måste göra en ny version av spelet Pelle gjorde bara för att det utspelar sig i samma stad? Redigerad 4 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det blir ett nytt GTA, det kommer utspela sig i Liberty City, då kallar iallafall jag det för "ett nytt" GTA3, det är iallafall vad man kan kalla det för. Kommer alltså förändras i enbart mindre detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det blir ett nytt GTA, det kommer utspela sig i Liberty City, då kallar iallafall jag det för "ett nytt" GTA3, det är iallafall vad man kan kalla det för. Kommer alltså förändras i enbart mindre detaljer? Jupps.. Du får kalla det vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jupps.. Du får kalla det vad du vill. Och hur vet du att det inte är gamla GTA:3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Och hur vet du att det inte är gamla GTA:3? Inte för att vara taskig men det där var det dummaste jag har läst. Om du kan engelska och vet hur man går in på Gta: PSP sidan så kommer du nog att förstå inom kort. Redigerad 6 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Inte för att vara taskig men det där var det dummaste jag har läst. Om du kan engelska och vet hur man går in på Gta: PSP sidan så kommer du nog att förstå inom kort. Vaddå dummast?JA SKREV BARA HUR VET DU ATT DET ÄR GAMLA GTA:3? OCH DU KANSKE KAN SVARA eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Inte för att vara taskig men det där var det dummaste jag har läst. Då har du inte läst mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Då har du inte läst mycket Hehe den va skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Då har du inte läst mycket Jo, du kanske har läst dummare saker, men inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts