3reZZ Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 På Moppenets forum där har dom att man behöver motivera sig i regristrationen, alltså man berättar varför man är värd att bli medlem på forumet. Så kan man förklara sig och sen när nån Moderator eller Någon särskild har tid över kan dom alltså acceptera dom nya medlemmerna och titta om dom är värda ? om dom har någon vettig motivering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Mja, de flestas anledning kommer vara "JAG ÄR BÄST SÅDESÅ!!!!" eller "OM JAG INTE BLIR MEDLEM BAZZAR JAG DIN MAMMA ALLTSÅ 111!!!" Så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hehe, låter lite skumt. Och nej, så kommer det inte att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nej usch och fy... alla är väl värdiga att regga sig... och det finns väl ingen som vill ha det skitjobbet att acceptera medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men det är bra att folk kommer med förslag, istället för att bara klaga på andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo, förslag är jättebra och det tackar vi för. Men detta förslag kommer dock inte att genomföras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nej usch och fy... alla är väl värdiga att regga sig... och det finns väl ingen som vill ha det skitjobbet att acceptera medlemmar Jo... jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Mja, de flestas anledning kommer vara "JAG ÄR BÄST SÅDESÅ!!!!" eller "OM JAG INTE BLIR MEDLEM BAZZAR JAG DIN MAMMA ALLTSÅ 111!!!" Så jag vet inte... Aja men isf då blir dom inte accepterade.. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts