holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Tror ni att en sån här kna vara värd lite pengar ?? Hittade den på ett ställe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ser ut som ett kameraobjektiv. Jovisst kan du få en slant för den, dock inte mycket utan orginalförpackning och papper. Du ska kolla runt ordentligt när du snor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 En zoom lins ser det ut som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo jag hittade förpackningen också! Enna-werk står det på den och Made in germany..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo jag hittade förpackningen också! Enna-werk står det på den och Made in germany..! Leta reda på en galen fotograf så javisst, du kan nog få en slant. Ta reda på vad den heter och sök på google, anpassa ditt pris efter priserna du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Helvete vad svårt de va att hitta nåt då! Hittade typ 3 sidor och dom var på japanska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Annars kan du ju gå till någon fotoaffär och fråga, de vet säkert svaret. Lägg dock gärna till några hundralappar (beroende på hur hög priset är), för affärer har en tendens att överdriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Var hittade du den? Du kanske borde lämna den till polisen, kan ju va nån stackare som tappat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Var hittade du den? Du kanske borde lämna den till polisen, kan ju va nån stackare som tappat den. Håller med till 100%! Alltid lika tråkigt när man har tappat nånting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Tyska turister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jasså, du hittade den på "ett ställe". Kan detta "ställe" vara nån annans väska som du "råkat" stoppa ner handen i och "råkat" få tag på det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Exakt så var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Fan vad lågt, säger jag bara. Även om den kanske inte är värd mycket pengar kan den ha affektionsvärde för personen den tillhör. Lämna tillbaks den och skaffa ett jobb eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Fan vad lågt, säger jag bara. Även om den kanske inte är värd mycket pengar kan den ha affektionsvärde för personen den tillhör. Lämna tillbaks den och skaffa ett jobb eller nåt. W0rd. Lämna tillbaka det istället för att käna egna pengar på andras ägodelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Exakt så var det Var du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men vafan han kan ha hittat den på vinden shit sluta vara så misstänksamma ni är inte några detektiver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men vafan han kan ha hittat den på vinden shit sluta vara så misstänksamma ni är inte några detektiver! Jag tror han själv har gjort sig misstänksam genom det han sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 De va så här jag var nere i ett gammalt hyreshus när jag var liten å då tyckte jag den såg rolig ut eller nåt så jag tog den å nu undrar jag om den är värd några pengar SÅ jävla farligt är de väl inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts