Panimala Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Allt jag kommer att tänka på när jag är hungrig... Hmm undrar om man kan man beställa en människa... Hah, jo, käka upp Bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men det finns typ folk dom drömmer om att bli uppäten av en annan människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Morsans potatisgratäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Burger Kings största hamburgare med pommes frites och cola, sen skulle jag ta en oxfilépizza och tillsist en stor, saftig entrecoté Och sen så kan du knappt röra dig så mätt du är Skulle vilja ha Tacos, Fondué eller Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Skulle tagit 1 sista klunk öl .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Indiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Käkade indiskt idag, fan va gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Mammas mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts