PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skulle tagit så mycket mat så jag inte hade hunnit äta klart förren dödsstraff förbjöds i den staten jag var i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Folk verkar ju tänka logiskt i denna topicen. Jag skulle be om knark ! jaha och du tror dom hade gett det till dig ? Eller att man skulle bli sjuk och åka till sjukhuset ? det hade väl dom skitigt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Fan vad lol! Vad är "fan vad mycket skrattande" ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Folk verkar ju tänka logiskt i denna topicen. Jag skulle be om knark ! jaha och du tror dom hade gett det till dig ? Eller att man skulle bli sjuk och åka till sjukhuset ? det hade väl dom skitigt i. Enligt lagen är de tvungna att ge en den maten man vill ha. Inför dödsstraff. Redigerad 3 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Enligt lagen är de tvungna att ge en den maten man vill ha. Inför dödsstraff. Så vitt jag vet är inte narkotika klassifiserat som "mat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Enligt lagen är de tvungna att ge en den maten man vill ha. Inför dödsstraff. MATEN ja.. Närfan blev knark en maträtt ? vafan tänk lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 MATEN ja.. Närfan blev knark en maträtt ? vafan tänk lite.. T.e.x. Cannabis är en växt, och den är ju typ mat faktiskt, för den är en växt, så på sätt och vis är det mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 T.e.x. Cannabis är en växt, och den är ju typ mat faktiskt, för den är en växt, så på sätt och vis är det mat. När började du äta växter ? Och sen tror jag inte dom hade gett en något som är narkotikaklassat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 T.e.x. Cannabis är en växt, och den är ju typ mat faktiskt, för den är en växt, så på sätt och vis är det mat. Det ligger nånting i det han säger.. nånting riktigt idiotiskt men fortfarande nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vet inte riktigt, kanske plankstek eller kinamat, + Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 T.e.x. Cannabis är en växt, och den är ju typ mat faktiskt, för den är en växt, så på sätt och vis är det mat. Umm.. säg till mig när du hittar cannabis som maträtt i en resturang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Umm.. säg till mig när du hittar cannabis som maträtt i en resturang. Visst, resturangen heter Colombia, och har många besökare som faktiskt bor där, största resturangen i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Här står det om vad riktigt fångar ville ha som sin sista måltid: http://www.deadmaneating.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Umm.. säg till mig när du hittar cannabis som maträtt i en resturang. Ta det lungt kotten... det var ju bara lite ironi edit: cool sida, m0rd0r Redigerad 4 mars, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 T.e.x. Cannabis är en växt, och den är ju typ mat faktiskt, för den är en växt, så på sätt och vis är det mat. Seriöst cortez. tänk till.. Finns ingen chans i världen att lagen säger att bara för man ska få ett dödstraff att man ska få droger. Bara för att de är en sketen växt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Visst, resturangen heter Colombia, och har många besökare som faktiskt bor där, största resturangen i världen. Vilken stad? Ser fram emot att få tugga i mig cannabis med gaffel och pasta. Ny variant på Pastasallad? (Pasta omrörd med Cannabis) Kanske man ska testa alkhol till också, cannabis är ju mat och inte narkotika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vilken stad? Ser fram emot att få tugga i mig cannabis med gaffel och pasta. Ny variant på Pastasallad? (Pasta omrörd med Cannabis) Kanske man ska testa alkhol till också, cannabis är ju mat och inte narkotika Det är båda på en och samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hmm, själv skulle jag nog hugga in på en saftig jävla gurka. Eller kanske inte. Oxfilé med bearnaise- och brunsås, som jag skulle skölja ner med en Cola. På allt detta tar jag en Pucko som avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hmm, själv skulle jag nog hugga in på en saftig jävla gurka. Eller kanske inte. Oxfilé med bearnaise- och brunsås, som jag skulle skölja ner med en Cola. På allt detta tar jag en Pucko som avslutning. Åh, ja! Gurka, det glömde jag!! Det skulle jag också äta... Mmmm gurka *dräggel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Allt jag kommer att tänka på när jag är hungrig... Hmm undrar om man kan man beställa en människa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts