Topp3 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Skulle göra som i MAD, beställa in så jävla mycket mat som möjligt och sen spy på avrättarna. Eller köra in en stor jävla biff med potatissallad och chips, och ett 24-pack Cola. Mumma..... *dreggel* Oj, en ny sida. Anade aldrig att det skulle hända. Redigerad 1 mars, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skrovmål med plusmeny, cola, smältost och en Original (dressing). Sen en back öl. 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Spenat eller Sjömansbiff. Ni vet, Puppeye The Sailorman slå ner dom som har ansvaret för avrättningen. Men om det skulle va på sjukhus eller av ålder så skulle jag ta det absolut finaste man kan få på Franska Köket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Skulle fråga ifall jag fick spela SA för sista gången.. <-- Mums Redigerad 2 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag kom och tänka på en Aftonbladet artikel som var för ett par veckor sen, där det berättades om de mest "konstiga" måltiderna folk valt som sista måltid innan de skulle avrättas. Men, vad skulle ni tagit som sista måltid? Själv skulle jag tagit läsk, pizza, hamburgare, och bett om lite knark för då spelar det ingen roll om jag knarkar ihjäl mig liksom. Edit: Eller indisk kyckling med bröd och sås, det är grejer! + Cola. Dedär med knark la du till bara för att alla ska tro att du är värsta "thugen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Dedär med knark la du till bara för att alla ska tro att du är värsta "thugen" Nej, det var det indiska jag editerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nej, De va för att alla ska tro att du är värsta thugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nej, De va för att alla ska tro att du är värsta thugen Vad är ditt problem? Han har ju förklarat situationen, får du någon sorts pervers stimulans av att sitta och kalla honom "värsta thugen" eller? Skaffa ett liv för satanaaaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Öh, nej jag stör mig bara på miss cortez *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Öh, nej jag stör mig bara på miss cortez *host* Här var vi ett praktexempel på en idiot! Titta och lär hur ni inte ska göra barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Här var vi ett praktexempel på en idiot! Titta och lär hur ni inte ska göra barn. Hur ska vi göra barn då? *Stop it! Stupid Funny.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Hur ska vi göra barn då? *Stop it! Stupid Funny.* Rofl Du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Mammasch grönschacks salladd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 100 st Vesuvios... Skulle kolla ifall jag skulle kunna äta så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Rofl Du fattar. Okej okej.. Jag fattar lite. Vi ska inte göra något barn som heter "rolf" Men sendå? Kan du som fattar berätta funny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skulle göra som i MAD, beställa in så jävla mycket mat som möjligt och sen spy på avrättarna. Eller köra in en stor jävla biff med potatissallad och chips, och ett 24-pack Cola. Mumma..... *dreggel* Oj, en ny sida. Anade aldrig att det skulle hända. Det verkar ligga någon slags förbannelse över dina domäner... Jag sörjer för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skulle säga att jag sparar maten tills efteråt så kanske dom tror man är sinnes sjuk så man åker till ett sjukhus istället för till himlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 356 olika smaker av Amerikanska Donuts. Och ett stort glas öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 För att hedra morsan så skulle jag be henne göra min sista måltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Fan vad lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts