Matteus Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Mammas Luffsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Pizza (bussola), Hamburgare 200 gram en gigantisk cola glass glass glass choklad x 50 lite mer choklad? haha och ngt vapen att sticka med ÄDIT : Om jag kunde springa efter att ha ätit så mkt Redigerad 1 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag hade bett världens bästa kock att göra världens bästa, lyxigaste och godaste falafel. jag hade nog druckit juice från världens bästa, lyxigaste och godaste apelsiner till. sen hade jag ätit världens bästa, lyxigaste och godaste choklad, och lite kakor och bullar. och som efterätt hade jag ätit världens bästa, lyxigaste och godaste italienska glass. sen hade jag nog rökt en joint och tagit en spruta heroin. eftersom jag inte vågar göra det, men om jag ändå ska dö och är lite nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 och ngt vapen att sticka med Smaskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Japp det skulle smaka fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 .en 5'a tjack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Japp det skulle smaka fint Man skulle kanske ta chansen att smaka på sitt eget bajs som en sista måltid? jag menar tänk om det är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men tänk om det inte är det? vad besviken man skulle bli på sin sista måltid då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men tänk om det inte är det? vad besviken man skulle bli på sin sista måltid då. Jo man kanske skulla ta med sig en pizza och en cola vid sidan om, för om det är gott så kan man lägga det på pizzan. Är det inte gott kan man kasta det, skölja mun med colan å sen ahr du ju trottsallt en pizza hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo man kanske skulla ta med sig en pizza och en cola vid sidan om, för om det är gott så kan man lägga det på pizzan. Är det inte gott kan man kasta det, skölja mun med colan å sen ahr du ju trottsallt en pizza hehe! Enåff vif bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Enåff vif bajs. Haha men ibland är det chill med bajs, det kan få en att skratta. Men det är också en äcklig sak. men som du säger nu slutar vi eller jag snacka bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nu blir jag besviken asså.. INGEn som skulle vilja ha vofflor ??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nu blir jag besviken asså.. INGEn som skulle vilja ha vofflor ??? :'( Det är väl ingen som vet vad vofflor är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Haa ? varenda svensk vet vad vofflor är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Haa ? varenda svensk vet vad vofflor är Med den stavningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Det är väl ingen som vet vad vofflor är. Hahaha.. ja då blir de svårt att äta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Whoups , Våfflor emnar jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om jag ändå ska dö är det skitsamma vad jag äter, njutning för stunden är ju meningslöst om man inet kommer ihåg det efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 TÅRTA ! Med ett flak öl så att man är på lyran när tiden är inne ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Inget. Hade suttit i en säng kännt ångesten fylla mig. Jag hade Tänkt : När jag var liten . Då var livet så underbart . Jag hade tänkt på alla jag älskar . FYFAN!!!!!! jag hade dött av ånget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts