Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Jag kom och tänka på en Aftonbladet artikel som var för ett par veckor sen, där det berättades om de mest "konstiga" måltiderna folk valt som sista måltid innan de skulle avrättas. Men, vad skulle ni tagit som sista måltid? Själv skulle jag tagit läsk, pizza, hamburgare, och bett om lite knark för då spelar det ingen roll om jag knarkar ihjäl mig liksom. Edit: Eller indisk kyckling med bröd och sås, det är grejer! + Cola. Redigerad 1 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle aldrig kunna äta något i något fängelse, iallafall inte en sista måltid. Hade jag fått gå på resturang hade jag tagit något gott som man kanske aldrig äter annars, pizza och hamburgare hör ju till det vardagliga livet. Återkommer med vad jag skulle vilja äta exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Spenatsoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle inte haft någon apptit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 En red bull. Nä, jag hade nog tagit en stor pizza med cola och glass till efterrätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Något starkt som thai mat eller mexikanskt käk de skulle sitta perfekt innan man dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nä, jag hade nog tagit en stor pizza med cola och glass till efterrätt. Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kykling, pizza, läsk, mackor, och en massa annat paradismat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Candy, lots of candy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Skulle hälla i mig godis, red bull, cherry coke (sånna dom har i usa, dom som e i sverige smakar skit) o powerade (den blåa) o så nån öl o massa glass skit i riktigt mag om man ska dö.. ta sånt som e gott iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Skulle supa sönder mig med absint och äta italiensk mat. Redigerad 1 mars, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 10stycken familjepizzor och ätit tills jag dött så man sluppit avrättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Kebab Redigerad 1 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) 20 Vitlöksbröd, 1 kebabrulle, 5 cola, 10 Power King, 2 Milka, 10 smelor och sen skulle jag ha tuggat ihjäl mig med wrigleys tuggummi Och sen skulle jag ha supat ihjäl mig som epix sa EDIT: Tror inte jag hade orkat allt det där men jag hade försökt tvinga mig i det Redigerad 1 mars, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Burger Kings största hamburgare med pommes frites och cola, sen skulle jag ta en oxfilépizza och tillsist en stor, saftig entrecoté Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 En red bull. Haha Massa godis,hamburgare och pizza.Coca cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag skulle nog inte prova nåt nytt... Skulle nog ta typ tacos, pizza kanske en riktigt fin stek eller nåt. Cola (lots of tha shizznit)... Glass, kanske nåt sånt en stor fet gräddtårta som man skulle köra ner huvudet i ...Men men jag vill inte bli avrättad så . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Inget jag direkt går runt och tänker på, men jag skulle nog välja något som jag gillar väldigt mycket, dvs hamburgare, pizza med cola eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Sushi, mycket sushi med många olika smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Morot, gräslök och krasse. ...eller också orkar jag inte bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts