Hummler Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vilket program öppnar man filen .gp3 med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gp3&Submit3=Go%21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Guitar pro . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Okej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Eller quicktime, funkar utmärkt för mig. tror inte man skall öpnna filmer med Guitar pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Stor bokstav--> gp3, gp4 o gp är ju guitar pro filer så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Stor bokstav--> gp3, gp4 o gp är ju guitar pro filer så. Och dessutom de valigaste formatet på filmer man spelat in me mobilkamera iaf på SE k700 och Motorola v555 (eller va pottzorks mobil nu heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Och dessutom de valigaste formatet på filmer man spelat in me mobilkamera iaf på SE k700 och Motorola v555 (eller va pottzorks mobil nu heter) Du tänker på mp4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du tänker på mp4. Nopp gp3 är också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nää, är det in .3gp ? Har iaf det på min z1010:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Nää, är det in .3gp ? Har iaf det på min z1010:a Stämmer nog nu när du säger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 PPPPPå min SE f500i e det 3gp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Där ser ni, Herr Lefbehind vinner alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Där ser ni, Herr Lefbehind vinner alltid Mr. Leftbehind Så man skall öppna dem med Quicktime? Blir det en film då och inte bara ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts